כארבעה חודשים לאחר שהציגה את ה- 911 טורבו S הבכירה עם 650 כ"ס, פורשה חושפת את ה- 911 טורבו החדשה והחלשה יותר, חלשה יחסית כמובן שכן לקרוא לרכב עם 580 כ"ס ונתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 2.8 שניות חלש זה מגוחך.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

המנוע מאחור הוא כמובן אותו מנוע 3.8 ליטר שישה צילינדרים טווין-טורבו של הטורבו S המייצר תוספת של 40 כ"ס לעומת דגם הטורבו היוצא ועם מומנט מרבי של 76.5 קג"מ, זו תוספת של 4.1 קג"מ לעומת הדגם היוצא. נתון התאוצה של ה-911 טורבו החדשה מציג שיפור של 0.2 שניות לעומת הדגם היוצא, המהירות המרבית לעומת זאת נותרה ללא שינוי על 320 כ"ס.

 

2020 פורשה 911 טורבו החדשה
פורשה 911 טורבו החדשה.

הכוח עבור אל כל ארבעת הגלגלים דרך תיבת ה-8 הילוכים PDK כפולת המצמדים החדשה של פורשה. מערכת ניהול האחיזה מאפשרת למערכת ההנעה הכפולה לשלוח כעת יותר כוח אל הגלגלים הקדמיים לעומת הדגם היוצא. לעומת הדגם היוצא מפסק הגלגלים הקדמי רחב יותר ב-42 מ"מ וזה האחורי ב-10 מ"מ. בחזית מותקנים חישוקי "20 עם צמיגים במידה של 255/35 ומאחור מותקנים חישוקי "21 עם צמיגים במידה של 315/30.

גם מערכת הבלימה בדגם שודרגה לעומת הדגם היוצא עם צלחות בלימה קדמיות בקוטר של 405 מ"מ ורוחב של 36 מ"מ (תוספת של 28 מ"מ ו-2 מ"מ) ומאחור נמצא צלחות בלימה בקוטר של 380 מ"מ ורוחב של 30 מ"מ. לקוחות הדגם יוכלו לבחור מבין שתי מערכות מתלים עם בולמים אדפטיביים (PASM), זו המתקדמת יותר מציעה הנמכת מרכב נוספת של 10 מ"מ. כאופציה ניתן לשדרג את המפרט הזה עם מערכת מוטות מייצבים אקטיבים (PDCC) או מערכת בלימה עם צלחות קרמיות (PCCB) הכוללת קליפר קדמי עם לא פחות מ-10 בוכנות.

 

2020 פורשה 911 טורבו החדשה
פורשה 911 טורבו החדשה.

כרגיל אצל פורשה, על פחות צריך לשלם יותר ולקוחות שיבחרו בחבילת הפחתת המשקל האופציונלית ימצאו מושבי באקט צרים וקלים יותר בתא הנוסעים יחד עם הסרה של הספסל האחורי וחומרי בידוד רעשים שונים שיחדיו מאפשרים הפחתת משקל של 30 ק"מ.

 

פורשה 911 טורבו החדשה מוצעת במרכב קופה או קבריולט ומחירה בשוק הבריטי עומד על החל מ-£134,400, זולה בכ-£20,000 מהטורבו S.

 

2020 פורשה 911 טורבו

תגובות (0)

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location