פיאט השיקה באופן רשמי את האונו החדשה, שכרגע מיועדת רק לדרום אמריקה ותגיע לאירופה לקראת 2012

פיאט אונו החדשהפיאט אונו החדשה

פיאט אונו החדשה מיוצרת בברזיל ,שם יחל השיווק עוד חודש ולאחר מכן בשאר מדינות דרום אמריקה. לפי תוכנית החומש של פיאט לקראת 2012 היא אמורה להשיק סופרמיני חדשה שתיוצר באירופה, האם זו הפיאט אנו הזו שאנו רואים בתמונות או שאנו נקבל דגם אחר לחלוטין? כרגע אין הודעה רשמית מפי פיאט, אנחנו לפחות מקווים שנזכה למשהו אחר לחלוטין כי לפיאט יש בהחלט מה להציע בתחום העיצוב כשהיא רוצה.

 

האנו החדשה, היא יותר פנדה מאשר פונטו במראה. במידות היא בין הפנדה לפונטו עם אורך של 3.77 מ', 1.64 מ' רוחב ו1.49 מ' גובה, בסיס הגלגלים עומד על 2.37 מ' צנועים. נפח תא המטען זעיר כ-280 ליטר. עיצוב הפנים חסר השראה ובטח שפחות מושך מדגמי פיאט, כגון הפונטו או הבראבו, הנמכרים באירופה. מה שכן פיאט תוכל להציע לדרום אמריקה, זה הרבה צבעים ושתי גרסאות. בנוסף לגרסה הרגילה, האנו החדשה תוצג בגרסה דמויית SUV הנקראת "Way” עם מרווח גחון גדול יותר ומגניי פלסטיק מסביב, אך הנעה קדמית בלבד, תצורה שיש לה משמשעות בדרום אמריקה עם הדרכים המצולקות.

 

הפיאט אונו החדשה תוצע בדרום אמריקה עם שני מנועים. מנוע אחד בנפח 1.0 ליטר בהספק של 73 כ"ס ומנוע שני בנפח 1.4 ליטר בהספק של 88 כ"ס בשימוש בדלק מצמחים, הנפוץ בדרום אמריקה ובעיקר בברזיל או 83 כ"ס בשימוש בדלק מאובנים (פוסילי) רגיל. שני המנועים משודכים לתיבת 5 הילוכים ידנית.

 

תגיות: פיאט
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.