פיאט פנדה החדשה, תצוייד במנועים המתקדמים של פיאט יחד עם שיפור ניכר בעיצוב תא הנוסעים.

פיאט פנדה החדשה - עיבוד מחשב

פיאט פנדה, היא אולי המכונית העירונית הכי מוכשרת שיש (פחות בתחום הבינעירוני), אך כמכונית הנמכרת כבר משנת 2003, קשה לה להתחרות מול היצע מכוניות המיני החדשות, בעיקר בכל הקשור בתא הנוסעים המרגיש מיושן יחסית ובהתנהגות בתחום הבינעירוני והכביש המהיר.

 

עם הפנדה החדשה, פיאט שומרת על הטוב שבפנדה המוחלפת, עם השינויים הנדרשים מרכב עירוני מודרני. העיצוב החיצוני כפי שניתן לראות בתמונות, שומר על הפרופורציות המוכרות רק יותר עגלגל ומודרני למראה ודומה למה שזכינו לראות בפיאט אונו החדשה. הפנדה החדשה, ארוכה בכ-10 ס"מ מזו היוצאת וגבוהה בכ-1 ס"מ, לגבי שאר המידות נאלץ להמתין.

 

תמונה יחידה מתא הנוסעים (בתודה לאתר alvolante האיטלקי), אנחנו נחשפים לקונסולה בעיצוב מודרני עם טאצ' איטלקי ושילוש של צבעים לא שגרתיים כמו קונסולה הצבועה בלבן. מיקום בורר ההילוכים דומה לזה המוכר מהפנדה הנוכחית (ומצוין לכשעצמו) ונקווה שזה לא גוזל מקום מוגזם מברך ימין כמו בפנדה הנוכחית.

 

בתחום המנועים, פיאט תצייד את הפנדה החדשה במנוע 0.9 ליטר TwinAir שני צילינדרים בשני הספקים כנראה של 65 כ"ס או 85 כ"ס כמו בפיאט 500 ולנצ'יה אפסילון החדשה. מנועים נוספים הם מנוע 1.2 ליטר 69 כ"ס שיהיה הזול בהיצע וכן מנוע דיזל 1.3 Multijet בהספק של 70 כ"ס.

 

החשיפה הרשמית של פיאט פנדה החדשה, תהיה בתערוכת פרנקפורט בספטמבר 2011.

תגיות: פיאט
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.