אחרי שהפסיקה את השיווק של ה-308 GTI בשנת 2021, פיג'ו חוזרת כעת לשווק דגמי GTI עם הצגתה של פיג'ו e-208 GTI, גרסת ביצועים חשמלית לפיג'ו 208 החשמלית שתתחרה ישירות מול דגמים כגון אלפין A290, לנצ'יה אפסילון HF, אבארט 500e ועוד.
בחזיתה של פיג'ו e-208 GTI נמצא מנוע חשמלי בהספק מרבי של 280 כ"ס ומומנט מרבי של 35.2 קג"מ, לפי פיג'ו זה מספיק לנתון 0-100 קמ"ש של 5.7 שניות ולמהירות מרבית של 180 קמ"ש. לשם התזכורת, פיג'ו 208 GTI היוצאת (2012-2018) שווקה עם מנוע 1.6 טורבו 200 כ"ס, תיבת 6 הילוכים ידנית ונתון התאוצה 0-100 קמ"ש עמד על 6.5 שניות.

הכוח אל הגלגלים הקדמיים עובר דרך דיפרנציאל מוגבל החלקה, נחוץ במיוחד ברכב הנעה קדמית עם יחידת הנעה חזקה שכזו. מפסק הגלגלים הורחב משמעותית ב-56 מ"מ מלפנים ו-27 מ"מ מאחור ובנוסף הותקנו קפיצים ובולמים חדשים, עם מעצורים הידראליים, הכוללים הנמכת מרכב משמעותית של 30 מ"מ לעומת הגרסה הרגילה של הדגם. החישוקים נועלים צמיגי מישלין קאפ 2 דביקים ולמתלה האחורי נוסף מוט פיתול שלא קיים בדגם הרגיל.
בנוסף לכך פיג'ו e-208 GTI זכתה גם למערכת בלימה משודרגת עם צלחות בלימה קדמיות בקוטר של 355 מ"מ וקליפר קדמי קבוע עם 4 בוכנות. את כל זה משלימים כיול שונה למערכת ההיגוי לטובת היגוי חד ומהיר יותר עם משוב משופר לנהג ובורר מצבי נהיגה הכולל אפשרות לניתוק מלא של בקרת היציבות.

הסוללה כאן היא אותה סוללת 54kWh המוכרת לנו מפיג'ו e-208 הרגילה אך פיג'ו מציינת כי יחידת הקירור של הסוללה שודרגה כדי לאפשר ניצול טוב יותר של פוטנציאל הביצועים. טווח הנסיעה של הדגם עומד על 350 ק"מ, זאת לעומת כ-400 ק"מ בדגם הרגיל.
העיצוב החיצוני זכה לכל נגיעות העיצוב הנדרשות כדי להעניק לדגם את המראה הספורטיבי יותר, כך גם חלל תא הנוסעים שזכה למושבי ספורט אוחזים, גלגל הגה עטוף באלקנטרה, גימורים בסגנון קרבון ותצוגה ייעודית לדגם ביצועים בלוח המחוונים ובמערכת המולטימדיה. דרך אגב, פיג'ו 208 GTI החשמלית כבדה יותר בכ-300 ק"ג מדגם הבנזין היוצר.