תא הנוסעים של ה-XC90 החדש יוקרתי מאי פעם, טכנולוגי ומאובזר במיוחד המציג בנוסף את עיצוב ותכנון תאי הנוסעים של דגמי וולוו העתידיים.

וולוו XC90 החדש 2015

וולוו תחשוף את ה-XC90 החדש רק בחודש אוגוסט הקרוב, אך בוולוו החליטו לא להשאיר אותנו במתח מוחלט והיא חושפת אותנו היום (יום ג') לראשונה אל תא הנוסעים היוקרתי של הדגם בעל שבעת המושבים.

 

מרשים לגלות עד כמה וולוו נשארה נאמנה לעיצוב תא הנוסעים כפי שהיא הציגה בדגמי הקונספט האחרונים שלה, עיצוב שוודי קלאסי נקי ומאוד יוקרתי השם את הנהג ופשטות התפעול במרכז הבמה, כך למשל את מספר הכפתורים בקונסולה המרכזי ניתן לספור על יד אחת. בערך. כל השליטה במערכות הרכב והאבזור נעשית דרך מסך מגע גדול ממדים (9.5 אינצ') הפועל באמצעות מחוות ידיים או דרך כפתורי השליטה על גלגל ההגה כאשר כל המידע החיוני מוצג לנהג גם בלוח המחוונים שכולו מסך TFT אחד גדול או בתצוגה עילית.

 

לפי וולוו, תכנון תא הנוסעים החדש נועד להשאיר את עיני הנהג על הכביש עד כמה שניתן "שינינו לחלוטין את הצורה בה הנהג מתפעל את הרכב". מערכת המידע והמולטימדיה מחוברת ישירות לאחסון ענן לשימוש באפליקציות ייחודיות. המערכת מסתנכרנת באופן מלא עם מכשירי אייפון ואייפד דרך אפל CarPaly כך שפעולות רבות ניתן לבצע דרך תפעול קולי (SIRI של אפל).

 

 

וולוו ידועה בנוחות המושבים שלה ועם ה-XC90 היא מציגה סדרה חדשה של מושבים שתוצע כבר מדגם הבסיס. ב-XC90, כל חמשת המושבים מאחור נעים בנפרד על גבי מסילה ולפי וולוו הגישה לשורה השלישית קלה במיוחד ונוסעים עד גובה של 1.70 מטר ירגישו שם בנוחות מרבית. מערכת בקרת אקלים עם ארבעה אזורי שליטה נפרדים תוצע כאופציה.

 

וולוו XC90 החדש הוא לא עוד דגם חדש של וולוו, אלא הדגם אולי החשוב ביותר אי פעם של היצרנית השוודית הוותיקה . ה-XC90 החדש הוא הדגם העצמאי הראשון של וולוו תחת הבעלות הסינית החדשה לאחר עידן פורד בוולוו והוא הדגם הראשון בחברה לעשות שימוש בכל הטכנולוגיה שפותחה עצמאית בחברה ותשרת את דגמי וולוו העתידיים.

 

ה-XC90 החדש מבוסס על פלטפורמת SPA המודולרית החדשה של וולוו מערכות ההנעה בדגם הם מפיתוח עצמאי של וולוו, סדרת מנועי DRIVE-E החדשה המבוססת כולה על מנוע 2.0 ליטר טורבו ארבעה צילינדרים. ה-XC90 יוצע בדגמים הבכירים עם מערכת הנעה היברידית המבוססת על אותו מנוע.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.