קיה נירו 2019 המחודש נוחת עם עיצוב חיצוני מעודכן, תא נוסעים משודרג משמעותית ומערכת בקרת שיוט אדפטיבית משופרת. הנירו ישווק בדגמים LX או EX שהתייקרו ב- 1500-2000 שקל לעומת הדגם היוצא.

 

טלקאר, יבואנית קיה בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של דגמי 2019 המחודשים של קיה נירו ההיברידי. דגמי 2019 של הנירו זכו למתיחת פנים מקיפה הכוללת עיצוב חיצוני מעודכן, תא נוסעים משודרג משמעותית עם עיצוב חדש לדשבורד ומערכת מולטימדיה "8 חדשה ולשדרוגים נוספים כגון מערכת בקרת שיוט אדפטיבית משופרת. דגם הבסיס נירו LX התייקר ב-1,500 שקל ואילו דגם EX המאובזר יותר התייקר ב-2,000 שקל.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

חיצונית, דגמי 2019 המחודשים של הנירו זכו לעיצוב חדש, מודרני ונראה יותר ולחזית הדגם, כולל עיצוב מעודכן לפנסים הראשיים ולפגוש הקדמי המכיל תאורת יום LED בעיצוב חץ כפול. בנוסף נמצא גם עדכון לפנסים מאחור (LED) ולכיסוי של חישוקי הסגסוגת ("16).

 

2019 קיה נירו החדשה
עדכון מוצלח לעיצוב החיצוני.

שדרוג משמעותי יותר נמצא בתא הנוסעים אשר זכה לשדרוג עיצובי וטכנולוגי כולל. כל חלקו העליון של הדשבורד עוצב מחדש, מה שמעניק לדגם מראה איכותי ומודרני יותר, יחד עם לוח מחוונים חדש המכיל מסך "7 (בדגם EX בלבד) ומערכת מולטימדיה "8 חדשה הכוללת הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי.

 

בנוסף נמצא גם בלם יד חשמלי עם Auto Hold במקום בלד הרגל המכני של הדגם היוצא ומערכת בקרת השיוט האדפטיבית של הדגם שודרגה כך שכעת היא כוללת עצירה מלאה והמשך נסיעה וסיוע לנהיגה בפקקי תנועה. מה שירד מרשימת האבזור זו מראה מרכזית מתכהה אוטומטית. 

 

2019 קיה נירו תא הנוסעים
שדרוג משמעותי לתא הנוסעים ולוח מחוונים דיגיטלי 7 אינץ'.

יחידת ההנעה ההיברידית של הנירו נותרה ללא שינוי: מנוע 1.6 ליטר GDI עם 105 כ"ס ו-15 קג"מ הנעזר במנוע חשמלי וסוללות ליתיום-יון פולימר 1.56kWhבכדי ליצור יחידת הנעה בהספק כולל של 141 כ"ס ומומנט מרבי של 27 קג"מ בין 1,00-2,400 סל"ד.

 

הנירו המחודש ישווק בשתי רמות גימור: LX הבסיסית כוללת מולטימדיה "8, בקרת אקלים מפוצלת, קיפול חשמלי למראות הצד, מצלמה אחורית, דיבורית BT, שליטה מההגה, חיישני תאורה ועוד. רמת הגימור EX מוסיפה מפתח חכם, פתחי מיזוג לשורה השנייה, לוח מחוונים עם מסך "7, שקע USB לטעינה מהירה, ריפודי בד משולב בעור, חיישן גשם, חלונות אחוריים כהים ועוד. מפרט הבטיחות עשיר וכולל בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד. 2019 קיה נירו החדשה - מפרט טכני מלא להורדה.

 

2019 קיה נירו החדשה
יחידת ההנעה ממשיכה מהדגם היוצא.

 

בהמשך השנה תשווק הנירו פלאג-אין המחודשת כאשר בשנת 2020 נפגוש בישראל עוד מספק דגמים חדשים של קיה, כולל קיה e-Niro - הגרסה החשמלית של הנירו, קיה סלטוס - הקרוסאובר הקומפקטי החדש של קיה ועוד.

2019 קיה נירו החדש - מחירון:

קיה נירו LX היברידי - 143,900 ₪

קיה נירו EX היברידי - 144,900 ₪

 

תגובות (17)

This comment was minimized by the moderator on the site

חוץ מהמראה היא עדיפה במרווח הפנימי בכל הפרמטרים כולל תא מטען ובאבזור על פני טויוטה C-HR

This comment was minimized by the moderator on the site

שתיהן עגלות. כך את קארוק ותהנה

This comment was minimized by the moderator on the site

פחחח... קארוק שנתיים אחריות, גיר דפוק, זללן דלק, טורבו לוקה באמינות. היצרנים האירופים חיים בימי הביניים, לא משכילים להבין שחשמל זה העתיד.

This comment was minimized by the moderator on the site

לכן מחכים באירופה חצי שעה לקארוק,סע לאירופה לטיול,ותראה אם אתה רואה קיה

This comment was minimized by the moderator on the site

באיטליה, בולגריה, אוסטריה, ויוון השכרתי קיה. יש הרבה קיה באירופה ובטח יותר מסקודה.

This comment was minimized by the moderator on the site

רבעון 1 2019. אירופה. סקודה הקטנה מכרה 194 אלף מכוניות. קיה מכרה 132 אלף. וזה עם יחס מחירים שונה לגמרי, כלומר באירופה סקודה יקרה מקיה כאשר בארץ אין הבדל מהותי.
בדוק את העובדות לפני לכתוב אשליות אישיות

This comment was minimized by the moderator on the site

שער המטבע יורד והיבואנים מנצלים כל ארוע להעלת מחירים.העם פראיר וקונה. צרכנות במיטבה.

This comment was minimized by the moderator on the site

עלה לקבוצת רישוי 4, יבואן חמדן

This comment was minimized by the moderator on the site

שמואל היקר,
אם משווים נירו, אז תשווה למשהו באותה הקטגוריה. קורולה סטיישן.
1. זולה יותר
2. גדולה יותר
3. מאובזרת יותר.
4. תיבה ללא מצמד. לכן אין נידנודים.
5. מערכת היברידית עם תעודות של 20 שנה....

שמואל היקר,
אם משווים נירו, אז תשווה למשהו באותה הקטגוריה. קורולה סטיישן.
1. זולה יותר
2. גדולה יותר
3. מאובזרת יותר.
4. תיבה ללא מצמד. לכן אין נידנודים.
5. מערכת היברידית עם תעודות של 20 שנה. ומערכת הנוכחית כבר 10 שנים בשוק.
6. טיפולים שנתיים, תגלה לבד בהמשך.

מפרגן ליונדאי וקיה שהתחילו ליצר מכוניות היברידיות בשנתיים שלוש האחרונות.
איך לטויוטה יש מענה מזמן והרבה.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

קורולה סטיישן בעל מרווח גחון של 130מ"מ ולC-HR
148מ"מ כאשר לנירו יש 160מ"מ אז איך הקורולה באותה קטגוריה?
לי יש את הנירו ואין שום נדנודים.
במקום העבודה הקודם שלי הייתה לי קורולה סטיישן היברידית ואם...

קורולה סטיישן בעל מרווח גחון של 130מ"מ ולC-HR
148מ"מ כאשר לנירו יש 160מ"מ אז איך הקורולה באותה קטגוריה?
לי יש את הנירו ואין שום נדנודים.
במקום העבודה הקודם שלי הייתה לי קורולה סטיישן היברידית ואם לא נסעתי עם האוטו 4 ימים רצופים כמו למשל אחרי נסיעה לחוץ לארץ הסוללה הייתה מתרוקנת מעצמה והייתי צריך להזמין שירותי דרך, מאוד מקווה בשביל טויוטה שפתרו את הבעיה הזו כאשר לנירו יש כפתור ספציפי לטעינת הסוללה למקרים שכאילו.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

קורולה סטישן היברידית מעבודה. אולי auris? האוטו 4 חודשים על הכביש. שיהיה...

יש לי איריס היברידית, עוד מעט בת 7. החלפתי מצבר פעם ראשונה אחרי 6 וחצי שנים. 35 אמפר. הייתי בחול לא פעם ולא נגמר אפילו...

קורולה סטישן היברידית מעבודה. אולי auris? האוטו 4 חודשים על הכביש. שיהיה...

יש לי איריס היברידית, עוד מעט בת 7. החלפתי מצבר פעם ראשונה אחרי 6 וחצי שנים. 35 אמפר. הייתי בחול לא פעם ולא נגמר אפילו פעם אחד. מעניין על מה אתה מדבר?

מה שחשוב זה באמת 3 ס''מ. או 1.2 ס''מ הבדל בין chr ו נירו. והשאלה עם אתה כבר בקטגוריה רישוי 4. לא תיקח ראב 4? עם 2.5 ליטר? עם 2 ס''מ גובה מעבר לנירו?

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

כמובן שהתכוונתי לאוריס ו5 סטיישנים סבלו מבעיית התנעה.
איזה דגם יש לטויוטה כמתחרה לנירו? אחרי זה נדבר על מחיר.
מה הקשר ראב 4 כאשר לפני רגע דיברת על קטגוריה וקורולה סטיישן?

This comment was minimized by the moderator on the site

אין על שמואל. יודע הכל. רק נירו.
מה עם סקודה? מה עם מיצובישי? סוברו? דציה גבוה מנירו וזולה. ומה לגבי אחרים?

This comment was minimized by the moderator on the site

נושא הכתבה הוא קיה נירו וציינתי את הc-hr כי לדעתי הוא המתחרה העיקרי ועניתי לך בצורה עניינית..

This comment was minimized by the moderator on the site

נכון - מנוע וחשמל מעל 10 שנים - אמין אבל מיושן, בקיה חדש ועדיף.
תיבה ללא מצמד - גיר רציף גרוע ואיטי, בקיה דו מצמדי עדיף.
במה הקורולה יותר מאובזרת?

This comment was minimized by the moderator on the site

לפני יומיים חתמו הסכם שכר חופשי עם קוריאה, אשר מוריד מס על רכבים ב 6 אחוזים. והיבואן במקום להוריד את המחיר עוד מוסיף? אין גבול לחמדנות!

This comment was minimized by the moderator on the site

חברים מי מוכן להסביר לי למה קיה מפרסמת שיש לה רפודי מעור ותכלס מוכרת שילוב של בד אם עור ממש מאכזב

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location