קיה סלטוס
קיה סלטוס - חשיפה בחמישי הקרוב.
קיה סלטוס
קיה סלטוס - חשיפה בחמישי הקרוב.

קיה Seltos יזכה ביום חמישי הקרוב לחשיפה בבכורה עולמית, עד אז נסתפק בטיזר נוסף ואחרון לדגם.

 

קיה (הודו) חושפת וידאו קצר של קיה סלטוס (SELTOS), הקרוסאובר העירוני החדש והזול של קיה , אשר יזכה לעשות את הופעת הבכורה העולמית שלו ביום חמישי הקרוב ה-20.06.2019. את הסלטוס נפגוש בישראל במהלך הרבעון הראשון של 2020.

קיהה סלטוס הוא קרוסאובר עירוני קטן במעט מהסטוניק וזול ממנו, אך למרות זאת הוא אמור להציע מרווח דומה ובעיקר, יש לו סיכויי הצלחה גדולים יותר שכן בניגוד לסטוניק שנראה כמו האצ'בק מוגבהת קלות, קיה העניקה לסלטוס מראה של קרוסאובר מהשורה - זקוף, גבוה ומוחצן. מהטיזר שקיה חשפה ומתמונות ריגול שונות של הדגם אליהן נחשפנו לאחרונה, אפשר לומר בבטחה שלקיה יש כאן סיכוי גדול ללהיט מכירות מקומי.

 

קיה סלטוס
קיה סלטוס.

קיה חשפה בעבר איור של תא הנוסעים של הדגם, שם נוכל למצוא עיצוב צעיר ומודרני, מולטימדיה "10.25 חדשה ומתקדמת, בקרת אקלים, הנעה ללא מפתח, בלם יד חשמלי, משטח טעינה אלחוטי ועוד. למרות שמדובר בקרוסאובר הזול ביותר של קיה, הסלטוס עדיין מצויד במערכות בטיחות מתקדמות כגון בלימה אוטונומית ובקרת סטייה מנתיב אקטיבית.

קיה סלטוס חולק מכלולים רבים עם יונדאי וניו, שנחשף מוקדם יותר השנה, כך שסביר להניח שכמו ה- וניו, גם הסלטוס יצויד במנוע 1.6 ליטר סמארט-סטרים החדש של יונדאי-קיה עם 123 כ"ס המשודך לתיבת ההילוכים הרציפה החדשה של יונדאי-קיה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 4

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.