2017 אודי SQ5 החדש
אודי SQ5 החדש.
2017 אודי SQ5 החדש
אודי SQ5 החדש.

אודי SQ5 החדש מצויד במנוע V6 טורבו בהספק של 354 כ"ס וכאופציה ניתן לצייד את הדגם בדיפרנציאל מוגבל החלקה וקפיצי אוויר נשלטים אלקטרונית.

 

אודי חושפת בתערוכת דטרויט את ה-SQ5 החדש המהווה את גרסת הביצועים של ה- Q5 החדש אותו אודי חשפה בתערוכת פריז האחרונה בספטמבר 2016. בשלב זה אודי מציגה רק את גרסת הבנזין של הדגם, אנחנו מצפים שבתערוכת ז'נבה הקרובה אודי תציג את ה- SQ5 TDI דיזל עבור השוק האירופאי. 

 

מתחת למכסה המנוע של ה- SQ5 החדש אנחנו מוצאים את אותו מנוע 3.0 ליטר V6 טורבו TFSI החדש של אודי המוכר לנו מה- S4 וה- S5, עם הספק מרבי של 354 כ"ס ומומנט מרבי של 51 קג"מ המתקבל בין 1,350 ל-4,500 סל"ד. המנע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטו' המעבירה את הכוח לכל ארבעת הגלגלים דרך מערכת הנעה קוואטרו המפורסמת של אודי. השורה התחתונה היא 5.4 שניות 0-100 קמ"ש, נתון זהה ל- SQ5 היוצא (354 כ"ס ו-47.0 קג"מ).

 

כסטנדרט, הדגם מצויד במערכת בולמים אדפטיביים הנשלטים דרך בורר מצבי נהיגה, כאופציה ניתן להוסיף דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה המחלק את המומנט בין הגלגלים מאחור בהתאם למצב האחיזה. כאופציה נוספת, ניתן לצייד את הדגם בקפיצי אוויר המאפשרים לנהג לשלוט לא רק על הקשיחות אלא גם על גובה המרכב, עד הנמכת מרכב של 30 מ"מ.

 

2017 אודי SQ5 החדש
שינוי ויזואלי קל לעומת הדגמים הרגילים.

וויזואלית, ה- SQ5 מבדילה עצמה מהדגמים הרגילים באמצעות צבע שחור למסגרת ולצלעות הגריל, גימור טיטניום למראות הצד, גימור בשחור למסגרת החלונות ולאורך תחתית הגריל האחורי, השחרה קלה של הפנסים מאחור ומשלימים את המראה הספורטיבי אלו חישוקי "20 או "21 בעיצוב ייחודי לדגם.

 

בתא הנוסעים נמצא מושבי ספורט, גימור בקרבון, תפירה בחוט אדום במושבים, ידית ההילוכים וגלגל ההגה וכמובן, סמל S מוטבע במספר מקומות שונים בתא הנוסעים.

 

כמו בדגמים הרגילים של ה- Q5 החדש, גם כאן נמצא שפע של מערכות נוחות ובטיחות, כגון בקרת שיוט אדפטיבית עם מוד נהיגה אוטונומי בפקקי תנועה, לוח מחוונים וירטואלי עם מסך "12.3 ועוד ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.