תמונות ריגול חושפות אותנו אל עיצוב תא הנוסעים של יונדאי i20 החדשה שתוצג בתערוכת פריז בחודש ספטמבר הקרוב.

יונדאי i20 החדשה 2015

יונדאי נמצאת בשלבים מתקדמים בתהליך פיתוחה של ה-i20 החדשה, וזו ההזדמנות לצלמי הריגול "לתפוס אותה לא מוכנה" כך שאנחנו זוכים היום להיחשף לראשונה אל תא הנוסעים של הדגם אשר יוצג לכל המאוחר, בתערוכת פריז הקרובה בספטמבר.

 

כפי שניתן לראות, תא הנוסעים מציג קפיצת מדרגה לעומת הדגם הנוכחי באמצעות שימוש בחומרים רכים עבור חלקו העליון של הדשבורד וכמו בסונטה החדשה שנחשפה היום (ב'), גם כאן אנחנו מוצאים את טביעת העיצוב של שרייר עם תא נוסעים בעל גישת תכנון אירופאית אותה ניתן לראות למשל בקונסולה המרכזית המופנית כלפי הנהג ויוצרת תיחום ברור של עמדת הנהג.

 

שאר הפריטים מוכרים לנו מדגמי יונדאי האחרים כגון גלגל ההגה שנקלח מה-i10 החדשה או לוח המחוונים העדכני של יונדאי. אבזור אופציונאלי בדגם יכלול מערכת התראה על סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת חנייה אוטו', חימום למושבים וגלגל ההגה, מערכת בקרת אקלים חד אזורית בעיצוב חדש ועוד.

 

יונדאי צפויה להציע את הדגם עם המנועים המוכרים משאר דגמי יונדאי, החל מ-1.0 ליטר בנזין ועד 1.4 ליטר וכן שני מנועי טורבו דיזל עבור השוק האירופאי בנפחים של 1.1 ליטר ו-1.4 ליטר. בשלבי פיתוח מתקדמים, ליונדאי גם מנועי טורבו מודרניים הכוללים מנוע 1.0 ליטר בהספק של 105 כ"ס ו-1.2 ליטר בהספק של 125 כ"ס, אך אנחנו עדיין לא יודעים לומר מתי מנועים אלו יחלו לשרת את דגמי יונדאי, אך לדעתנו השקתה של ה-i20 החדשה היא ככל הניראה הזדמנות טובה לכך.

 

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.