במסגרת מצגת מקיפה שהיא המשך ישיר לתוכנית האסטרטגית שרנו הציגה בינואר השנה (Renaulution) רנו מספקת לנו הצצה ראשונה אל גרסת הייצור של הקרוסאובר החשמלי הייעודי הראשון של החברה, מגאן E-TECH Electric מדובר בגרסת ייצור לקונספט מגאן eVision אותו רנו חשפה בחודש אוקטובר האחרון.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

המגאן E-TECH Electric החשמלית תוצג בבכורה עולמית לקראת סוף השנה כדגם הראשון של רנו לעשות שימוש בפלטפורמה הייעודית שלה לרכבים חשמליים, פלטפורמת CMF-EV המודולרית המשמשת כיום את ניסאן אריה, הקרוסאובר החשמלי של ניסאן שהוצג ביולי אשתקד. הפלטפורמה הזו מאפשרת הנעה קדמית או כפולה והיא מצוידת בסוללות בקיבולת נטו של 63kWh או 87kWh, זו הגדולה יותר תאפשר טווח נסיעה של כ-500 ק"מ בדגם טווח ארוך עם מנוע חשמלי אחד. בנוסף, הסוללה הבסיסית מצוידת במטען פנימי 7.4kw וזו הגדולה יותר במטען פנימי מהיר (כאופציה) המאפשר טעינה ביתית בהספק של עד 22kW. טעינה מהירה אפשרית עד להספק של 130kW.

 

רנו מגאן EV חשמלי
רנו מגאן E.

המגאן E צפויה להציג מידות דומות לאלו של ניסאן אריה, כלומר אורך של כ-4.6 מטר, רוחב של 1.85 מטר ובסיס גלגלים של 2.77 מטר, אלו מידות המציבות את הדגם כמתחרה ישיר לפולקסווגן ID4 או סקודה אניאק, אך גם מול יונדאי איוניק 5 וקיה EV6 הנהנים ממידות קצת גדולות יותר, במיוחד בסיס הגלגלים העומד בדגמים אלו על 3.0 מטר ו-2.9 מטר בהתאמה.

 

למרות השימוש בשם מגאן לצרכים שיווקיים, אין קשר בין המגאן E החשמלית למגאן המוכרת לנו, שתמשיך להימכר עם מנועי בעירה פנימית או מערכת הנעה היברידית פלאג-אין.

 

רנו מגאן E
רנו מגאן E.

תמונות הטיזר שרנו חושפת מספקות לנו הצצה לתאורה האחורית של הדגם שכמו בקונספט eVision ולא מעט רכבים חדשים כיום היא מציגה פס תאורה לכל רוחבו של הרכב. בתא הנוסעים אנחנו זוכים להצצה חלקית אל מערכת המולטימדיה של הדגם שכמו בדגמי רנו העדכניים היא אנכית וגדולה ובתחתית המסך נמצא מדף ייעודי עם משטח טעינה למכשיר סלולרי וכפתורי קיצור פיזיים לשליטה על בקרת האקלים שזכתה לתצוגה קבועה בתחתית המסך המרכזי. כמו כל רכב מודרני כיום ניתן לייצר פרופיל אישי לכל משתמש ברכב המכיל את ההעדפות האישיות של המשתמש, כמו כיוון המושבים ומראות הצד ועוד.