רנו ממשיכה להרחיב את היצע הדגמים הזוכים לחבילת R.S ליין הספורטיבית בהשראת דגמי הביצועים של חטיבת הספורט של רנו - R.S - Renault Sport. הקליאו החדשה כבר זכתה לחבילה/רמת הגימור הזו וכעת גם הקפצ'ור החדש זוכה לקבל את החבילה.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

הקפצ'ור R.S ליין זכה לעיצוב אגרסיבי יותר לפגוש הקדמי עם להב שחוצה את הפגוש הקדמי בהשראת הכנף הקדמית של רכבי פורמולה 1 התחומת סבכת כוורת, בפגוש האחורי נמצא דמוי דיפיוזר באפור עם צמד סופיות אגזוז בולטות, חלונות צד כהים עוד יותר מראות צד וגג בשחור מבריק וחישוקי 18 בעיצוב ייחודי לדגם.

 

2021 רנו קפצ'ור RS ליין
רנו קפצ'ור RS ליין.

האווירה הספורטיבית ממשיכה לתא הנוסעים עם גימור דמוי קרבון, פסים אדומים על פתחי המיזוג, חגורות הבטיחות וריפוד המושבים, גלגל הגה ספורטיבי עם תפירה באדום משולב באפור, דוושות בגימור מתכתי וספי דלתות עם הכיתוב RS Line. רמת הגימור RS ליין כוללת כסטנדרט לוח מחוונים דיגיטלי "10, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מצלמת רוורס, משטח טעינה אלחוטי ועוד.

בנוסף לכך, רנו תשיק השנה גרסת היברידית רגילה E-TECH לקפצ'ור שתצטרף אל גרסת הפלאג-אין של הדגם שהוצגה מוקדם יותר. שתי המערכות ההיברידיות זהות, מבוססות על מנוע 1.6 ליטר בנזין, תיבת הילוכים מתקדמת ומנוע חשמלי, אך נבדלות בהספק של המנוע החשמלי, הספק כולל של 140 כ"ס בגרסה הרגילה ו- 160 כ"ס בגרסת הפלאג-אין, וכמובן שגם בקיבולת הסוללה המאפשרת בדגם הפלאג-אין נסיעה חשמלית טהורה עד לטווח של 50 ק"מ ומהירות של עד 135 קמ"ש.

 

רנו קפצ'ור RS ליין
האווירה הספורטיבית ממשיכה אל תא הנוסעים.

הקפצ'ור החדש, שהושק לאחרונה בישראל, משווק כיום בישראל עם מנוע 1.3 ליטר טורבו בהספקים של 130 כ"ס או 155 כ"ס אך עם תחילת השיווק של הגרסאות ההיברידיות רנו תפסיק, באירופה לפחות, את שיווק שתי גרסאות הבנזין הנוכחיות ובמקומן היא תשווק גרסת 1.0 ליטר טורבו 90 כ"ס או 1.3 ליטר טורבו 140 כ"ס. רמת הגימור RS ליין תשווק רק עם גרסת ה-1.3 טורבו 140 כ"ס או E-TECH פלאג-אין 160 כ"ס. 

2021 רנו קפצ'ור RS ליין