טוסון החדש תחת מעטה הסוואה
הצצה לטוסון החדש.
טוסון החדש תחת מעטה הסוואה
הצצה לטוסון החדש.

אנחנו עדיין לא יודעים מתי בדיוק יונדאי תחשוף את הטוסון החדש, הדור רביעי לדגם, אך אנחנו יודעים בוודאות שזה יקרה עוד השנה וכאשר זה יקרה, נפגוש מהפכה לא קטנה עבור הדגם, בתחום העיצוב, האיכות והטכנולוגיה, בדיוק כפי שפגשנו לאחרונה עם האלנטרה החדשה.

 

גם תחת מעטה ההסוואה הכבד, הסרטון מאשר לנו את הדמיון הרב בין דגם הייצור הסופי לבין הקונספט Vision T שהוצג בחודש נובמבר האחרון כקדימון לדגם, זה כולל את החזית הדרמטית עם פנסי הלד הצרים המתחברים אל גריל החדש של יונדאי, חיתוכי הפח הבולטים בדלתות, עיצובי החישוקים ועוד.

חידושים רבים נפגוש בתחום ההנעה של הדגם ולמעשה כל יחידות ההנעה של הדגם חדשות לחלוטין. אנחנו כבר יודעים בוודאות כי הטוסון החדש ישווק לראשונה עם מערכת הנעה היברידית וסביר להניח שגם מערכת הנעה פלאג-אין תשודך בעתיד לדגם. סביר להניח כי לא מדובר באותה יחידת הנעה של האיוניק או זו שהוצגה כעת עם האלנטרה החדשה אלא ביחידת ההנעה ההיברידית של הסונטה החדשה, עם 195 כ"ס על בסיס מנוע 2.0 ליטר חדש - Smartstream G2.0 GDi HEV.

 

יחידות הנעה נוספות שאנחנו מצפים לפגוש עם הטוסון החדש הן: מנוע 2.0 ליטר עם 147 כ"ס, גם הוא מסדרת Smartstream, המשודך לתיבת ההילוכים הרציפה iVT החדשה של יונדאי במקום לתיבת 6 הילוכים אוטו'. מנוע 1.6 ליטר טורבו החדש עם 180 כ"ס (T-GDI Smartstream) בשידוך לתיבת 8 הילוכים אוטו' במקום 7 הילוכים DCT ומנוע 2.0 ליטר דיזל עם תיבת 8 הילוכים DCT.

 

יונדאי VISION T קונספט
יונדאי VISION T קונספט.

עדיין לא זכינו להצצה אל תא הנוסעים של הטוסון החדש, אך די ברור כי נמצא שם לוח מחוונים דיגיטלי "10.25 וכן מערכת מולטימדיה מתקדמת בגודל זהה ("8 בדגמי הבסיס, כמו באלנטרה החדשה). נמצא גם תאורת אווירה, חומרים איכותיים יותר, עיצוב חדש לחלוטין, מפתח חכם עם אפשרות לפתיחת דלת הנהג באמצעות המכשיר הסלולרי (NFC) עדכונים OTA למערכת המולטימדיה ועוד.

כמו באלנטרה החדשה, גם בטוסון החדש נמצא מפרט משודרג של בטיחות עם בקרת שיוט חכמה הנעזרת במערכת הניווט והמצלמה הקדמית להתאמת מהירות הנסיעה, ומערכת שמירה על מרכז נתיב הנסיעה, מערכת יציאה בטוחה, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור, בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור (חניה) ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.