פולקסווגן טאיגו
פולקסווגן טאיגו - קרוסאובר קופה עירוני חדש לאירופה.
פולקסווגן טאיגו
פולקסווגן טאיגו - קרוסאובר קופה עירוני חדש לאירופה.

פולקסווגן מספקת לנו הצצה ראשונה אל קרוסאובר חדש שיצטרף בהמשך השנה למגוון דגמי ה- SUV של המותג באירופה, תכירו את פולקסווגן טאיגו (Taigo) קרוסאובר קופה עירוני המבוסס על הפולו MK6 הנוכחית.

 

פולקסווגן טאיגו הוא למעשה הגרסה לשוק האירופי של פולקסווגן ניבוס (Nivus) אותו פולקסווגן השיקה אשתקד בדרום אמריקה, בעיקר עבור השוק הברזילאי. הדגם המוצג באיורים נושא את חבילת R ליין הספורטיבית, אך מעבר לכך ולמעט הבדלים זניחים, ויזואלית לפחות מדובר בדגם זהה לפולקסווגן ניבוס.

 

פולקסווגן ניבוס
פולקסווגן ניבוס.

לפולקסווגן ניבוס אורך של 4.27 מטר, רוחב של 1.75 מטר, גובה של 1.49 מטר ובסיס גלגלים של 2.57 מטר. ההשוואה המתבקשת היא כמובן לפולקסווגן T-Cross, הקרוסאובר העירוני הנוכחי של פולקסווגן, אז הניבוס ארוך יותר בכ-15.8 ס"מ משמעותיים, אך הוא נמוך יותר בשל תצורת הקופה ב-9 ס"מ ועם תוספת זניחה יחסית של 1.5 ס"מ לבסיס הגלגלים.

 

פולקסווגן ניבוס
פולקסווגן ניבוס.

בדרום אמריקה הדגם משווק עם מנוע 1.0TSI בלבד, אך באירופה הדגם צפוי לקבל גם את מנוע ה-1.5TSI עם 150 כ"ס, בדומה לפולקסווגן T-CROSS.

בגרסה הדרום אמריקאית, תא הנוסעים זהה לחלוטין למוכר לנו מהפולו, זה אולי אומר עיצוב שמרני יחסית אך גם אומר איכות חומרים גבוהה יותר מהמקובל בסגמנט. פולקסווגן תציג את גרסת הייצור של הטאיגו בקיץ הקרוב ושיווק הדגם באירופה יחל ברבעון האחרון של 2021.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.