מרצדס C קלאס החדשה טיזר לדגם
חשיפה בשבוע הבא.
מרצדס C קלאס החדשה טיזר לדגם
חשיפה בשבוע הבא.

בשבוע שעבר מרצדס אפשרה לנו לקבל הצצה ראשונה אל ה-C קלאס החדשה, כולל הצצה ראשונה אל תא הנוסעים. כעת, החברה מודיעה כי היא תחשוף החודש (23.02.2021) את הדגם בהופעת בכורה עולמית.

 

מרצדס הצמידה להודעה תמונת טיזר ואם לא היינו יודעים כי מדובר בדגם החדש, בקלות יכולנו לחשוב כי מדובר בדגם הנוכחי שכן מהפרופיל לפחות, העיצוב כמעט וזהה לחלוטין לדגם הנוכחי. יש עיצוב חדש לפנסים מלפנים ומאחור וכמובן שכל חלקי המרכב חדשים אך הדמיון רב מאוד והסיבה לכך היא שהעיצוב של הדגם הנוכחי מוצלח מאוד, מרצדס מכרה מהדגם הנוכחי כבר מעל ל-2.5 מיליון יחידות, ולכן אין סיבה טובה לשנות נוסחה מוצלחת.

תא הנוסעים לעומת זאת זכה לעיצוב שונה לחלוטין מזה של הדגם הנוכחי וכפי שתראו בסרטון המצורף, הוא זכה לממשקים שהוצגו עם ה-S קלאס החדשה כולל מערכת המולטימדיה החדשה של מרצדס עם מסך המגע המרכזי הענק המוצב קרוב לידי הנהג וכך גם לוח המחוונים הדיגיטלי החדש ללא חופה. בנוסף נמצא תאורת אווירה עשירה, מעבר מאסיבי למשטחי מגע במקום כפתורים פיזיים, כולל אפשרות לנעילת המסך המרכזי עם טביעת אצבע, נמצא גם את גלגל ההגה החדש של מרצדס שגם בו, יש משטחי מגע במקום כפתורים פיזיים.

 

C קלאס החדשה
אבולוציה מהחוץ ורבולוציה בתא הנוסעים.

בשלב ההשקה מרצדס C קלאס החדשה תהיה זמינה עם מנועי 4 צילינדרים בלבד והשמועות מדברות על כך שגם גרסאות AMG של הדגם כבר לא יצוידו במנועי 8 צילינדרים ואף לא במנועי שישה צילינדרים. הדגם המעניין ביותר עבור השוק המקומי שלנו זה כמובן דגם הפלאג-אין החדש C300e, זה מצויד בסוללה בקיבולת גדולה במיוחד של 25.4kWh שתאפשר לדגם טווח נסיעה חשמלי של כ-100 ק"מ.

בתמונת הטיזר אפשר לראות דגם נוסף. אין ספק שמדובר בגרסת הסטיישן של הדגם אך לאור תוספת הגובה הברורה אפשר להניח כי מדובר בגרסת All-Terrain ראשונה לדגם.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.