פולקסווגן ID BUZZ קונספט
פולקסווגן ID BUZZ קונספט.
פולקסווגן ID BUZZ קונספט
פולקסווגן ID BUZZ קונספט.

את פולקסווגן ID BUZZ פגשנו כקונספט עוד בשנת 2017 ובקרוב, ב-9 במרץ 2022 ליתר דיוק, פולקסווגן תחשוף את גרסת הייצור של המיניוואן החשמלי החשמלי הראשון שלה.

 

פולקסווגן ID BUZZ הוא אבולוציה מודרנית לאייקון המוטורי פולקסווגן T1 שהיה הוואן הראשון של פולקסווגן (1949) שלימים הפך למה שאנחנו מכירים כמשפחת דגמי T של פולקסווגן. פולקסווגן ID BUZZ צפוי להחליף בעתיד את כל דגמי T של פולקסווגן בגרסתם הסגורה כגון הטרנספורטר, הקראוול, המולטיוואן והקליפורניה כך שמדובר בדגם שישווק בגרסאות מסחריות או בגרסאות נוסעים מהודרות.

 

פולקסווגן ID BUZZ קונספט
פולקסווגן ID BUZZ קונספט.

פולקסווגן ID BUZZ מבוסס, כמו כל דגמי ID החשמליים של פולקסווגן, על פלטפורמת MEB אך במקרה של ה- ID BUZZ אנחנו מצפים לפגוש סוללות בקיבולת גדולה יותר מזו של שאר דגמי ID. כאשר פולקסווגן הציגה לראשונה את הקונספט היא דיווחה כי הדגם מצויד במערכת הנעה חשמלית כפולה עם הספק כולל של 370 כ"ס ועם טווח נסיעה של 434 ק"מ בתקן EPA האמריקאי.

 

פולקסווגן ID BUZZ הוא רכב חשוב מאוד עבור פולקסווגן שכן דגמי T של החברה הם מהדגמים הנמכרים והרווחיים ביותר שלה באירופה. יהיה מעניין לראות איך שוק הרכב המסחרי יקבל את הדגם שבחלק מהמקרים, לא יכול עדיין להחליף טרנספורטר דיזל, לדוגמה, עם טווח נסיעה גדול יותר ויכולת תדלוק ב-5 דקות.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 5

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.