כל הפרטים על מאזדה 3 החדשה -סדאן והאצ'בק. מאזדה 3 תוצע עם מנוע 1.5 ליטר 100 כ"ס או 2.0 ליטר 120-165 כ"ס ועם צריכת דלק של 17.85 ק"מ לליטר בדגם 120 כ"ס אוטו'.

2013 מאזדה 3 החדשה - בחודש הבא בישראל

מאזדה 3 החדשה נחשפה בדורה השלישי לפני כשבועיים וכעת, מאזדה מפרסמת את המפרט הטכני המלא של הדגם שישווק כבכל הדורות האחרונים בגרסת האצ'בק 5 דלתות וסדאן 4 דלתות. לישראל תגיע מאזדה 3 החדשה כבר בחודש הבא.

 

לפי מאזדה, ה-3 החדשה תציע שיפור בכל התחומים לעומת הדגם היוצא, החל מביצועי המנועים, נוחות נסיעה, בידוד הרעשים, איכות החמורים בתא הנוסעים באמצעות שימוש נרחב בפלסטיקה רכה למגע, אבזור, בטיחות ועד לתחום צריכת הדלק ששופר משמעותית.

 

מאזדה 3 החדשה, כמו כל דגמי מאזדה החדשים-CX5 וה-6 החדשה, נבנתה על בסיס טכנולוגיית/פילוסופיית SKYACTIV ועוצבה בהתאם לשפת העיצוב 'קודו' (KODO). באמצעות טכנולוגיית SKYACTIV, מאזדה 3 החדשה קלה מבעבר בכ-70 ק"ג בממוצע למרות שלדה קשיחה יותר מבעבר. באמצעות שפת העיצוב החדשה, מאזדה הצליחה להשיג את מקדם הגרר הנמוך ביותר בסגמנט: 0.258 בדגם הסדאן ו-0.275 בדגם ההאצ'בק, נתון המשפיע רבות על צריכת הדלק הבינעירונית.

 

 

מאזדה 3 החדשה תציע תא נוסעים איכותי, שקט ומאובזר מבעבר

 

מאזדה 3 סדאן החדשה בעלת מידות של 4,585 מ"מ אורך (האצ'בק: 4,465 מ”מ), 1,795 מ"מ רוחב, 1,450 מ"מ גובה ובסיס גלגלים של 2,700 מ"מ.לעומת הדגם היוצא, מאזדה 3 החדשה (סדאן) ארוכה ב-5 מ"מ, רחבה ב-40 מ"מ נמוכה ב-20 מ"מ ובסיס הגלגלים גדל ב-60 מ"מ. נפח תא המטען בדגם הסדאן עומד על 415 ליטר ובדגם ההאצ'בק על 350 ליטר, 1250 ליטר עם קיפול המושבים מאחור.

 

מאזדה 3 החדשה מציעה מרווח משופר – אך רק במעט - בכל המדדים (ראש כתפיים וכו'), למעט מרווח הרגליים מאחור שדווקא צומצם (909 מ"מ לעומת 919 מ"מ בעבר) זאת למרות בסיס הגלגלים שהתארך ב-60 מ"מ כך שמרווח הברכיים מאחור שופר ב-3 מ"מ בלבד.

 

 

2013 מאזדה 3 החדשה: מנועים ביצועים וצריכת דלק:

באירופה, מאזדה תשווק את ה-3 החדשה עם 4 מנועים:1.5 ליטר 100 כ"ס, 2.0 ליטר בשני הפקים של 120 או 165 כ"ס ו-2.2 ליטר טורבו דיזל 150 כ"ס. בארה"ב מוצעת יחידת הנעה נוספת בנפח 2.5 ליטר ובהספק של 184 כ"ס וגרסת ה-2.0 ליטר החזקה מוצעת בהספק של 155 כ"ס ויחס דחיסה של 13:1 (כמו במאזדה CX-5). כל המנועים עם יחד דחיסה גבוה של 14:1, הזרקת דלק ישירה ושרשרת תזמון. בכל הגרסאות, צריכת הדלק נמוכה משמעותית מהדגם היוצא.

 

מה תהיה הגרסה הישראלית? אמנם מנוע ה-1.5 ליטר לא מוצע עקרונית עם תיבה אוטו', אך יתכן שכן יוצע עבור השוק הישראלי. הניחוש שלנו הוא שבישראל תוצע מאזדה 3 , כדגם הבסיס, עם מנוע 2.0 ליטר ותיבה אוטו' ולפי הנתונים, הוא מספק ביצועים טובים וצריכת דלק של מנועי 1.6 ליטר מודרניים.

 

מאזדה 3 - המנועים:

מנוע 1.5 ליטר 2.0 ליטר 2.0 ליטר i-ELOOP 2.2 ליטר דיזל
הספק (כ"ס/סל"ד) 100/6,000 120/6,000 165/6,000 150/4,500
מומנט(קג"מ)/סל"ד 15.3/4,000 21.4/4,000 21.4/4,000 37.8/1,800

 

מאזדה 3 סדאן ביצועים וצריכת דלק (לא תוצע עם מנוע 2.0 165 כ"ס):

מנוע 1.5 ליטר 2.0 ליטר 2.2 ליטר דיזל
תיבת הילוכים 6MT 6MT 6AT 6MT
מהירות מרבית (קמ"ש) 185 198 198 213
0-100 קמ"ש (ש') 10.7 8.8 10.3 8.0
צריכת דלק (ק"מ/ליטר) 20.0 19.6 17.85 25.64

 

מאזדה 3 האצ'בק ביצועים וצריכת דלק:

מנוע 1.5 ליטר 2.0 ליטר 2.0 ליטר i-ELOOP 2.2 ליטר דיזל
תיבת הילוכים 6MT 6MT 6AT 6MT 6MT 6AT
מהירות מרבית (קמ"ש) 182 195 194 210 210 201
0-100 קמ"ש (ש') 10.8 8.9 10.4 8.2 8.1 9.7
צריכת דלק (ק"מ/ליטר) 19.6 19.6 17.85 17.24 24.4 20.8

AT-אוטו', MT - ידני.

משקלים (סדאן-מינימלי ללא נהג): 1190 ק"ג לדגם 1.5 ידני;1,240 ק"ג לדגם 2.0 אוטו';1220 ק"ג לגרסת 165 כ"ס.

 

מאזדה 3 החדשה - אבזור ובטיחות:

כמו בכל דגמי מאזדה, גם ב-3 החדשה מאזדה מבטיחה לשמור על מורשת ה-Zoom Zoom עם מערך מתלים של מקפרסון מלפנים ורב חיבורי מאחור, מפסק סרנים שגדל משמעותית מלפנים ובמיוחד מאחור. בהתאם לרמת האבזור, הדגמים יצוידו בחישוקי "16 וצמיגים במידה של 205/60R16 או חישוקי "18 וצמיגים במידה של 215/45R18.

 

בתחום אבזור הבטיחות, מאזדה ציידה את ה-3 החדשה בכל הטכנולוגיה העדכנית, אך רוב המערכות כניראה שלא יעשו את דרכן לישראל. בין מערכות הבטיחות ניתן למצוא, תצוגה עילית מתקדמת, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בלימה אוטו' לעיר (עד 30 קמ"ש), מערכת התרעה על תנועה חוצה בנקודות מתות, מערכת התרעה על סטייה מנתיב הנסיעה, תאורה ראשית אוטו' (מעבר אוטו' בין אור גבוה לנמוך), תאורה עוקבת פנייה ועוד.

 

מאזדה 3 עדיין לא נבחנה במבחני ריסוק, אך היא תוצע כסטנדרט עם 6 כריות אוויר, מערכת בקרת יציבות, תאורת אזהרה אוטו' בזמן בלימת חירום (ESS) ועוד.

 

בתחום האבזור, מאזדה "פינקה" את ה-3 החדשה בשלל מערכות נוחות ומידע כולל מערכת מולטימדיה מתקדמת עם קישורית לאינטרנט (ישנה גם מערכת שמע פשוטה יותר - בגלריית תמונות דגם ההאצ'בק), מערכת שמע משודרגת של BOSE עם 9 רמקולים, מחשב דרך מתקדם ועוד ועוד. כמובן שכל יבואן תופר את חבילת האבזור בהתאם לשוק היעד, כך שנאלץ להמתין ולראות במה תאובזר ה-3 החדשה ע"י דלק מוטורס היבואנית לכשתגיע ה-3 לחופי ישראל.

 

2013 מאזדה 3 סדאן:

new-2014-mazda3-sedan-1
new-2014-mazda3-sedan-1
new-2014-mazda3-sedan-4
new-2014-mazda3-sedan-4
new-2014-mazda3-sedan-5
new-2014-mazda3-sedan-5
new-2014-mazda3-sedan-6
new-2014-mazda3-sedan-6
new-2014-mazda3-sedan-7
new-2014-mazda3-sedan-7
new-2014-mazda3-sedan-31
new-2014-mazda3-sedan-31
ma33s01_51d5378935a54
ma33s01_51d5378935a54
ma33s02_51d537894fc49
ma33s02_51d537894fc49
ma33s03_51d5378966f62
ma33s03_51d5378966f62
ma33s05_51d5378998850
ma33s05_51d5378998850
ma33s06_51d53789ae406
ma33s06_51d53789ae406
ma33s20_51d5378acff22
ma33s20_51d5378acff22
ma33s21_51d5378ae7a12
ma33s21_51d5378ae7a12
ma33s22_51d5378b0e969
ma33s22_51d5378b0e969
ma33s23_51d5378b2dc24
ma33s23_51d5378b2dc24
ma33s24_51d5378b5ac2d
ma33s24_51d5378b5ac2d
ma33s25_51d5378b7d2f8
ma33s25_51d5378b7d2f8
ma33s27_51d5378bad86b
ma33s27_51d5378bad86b
ma33s28_51d5378bcff30
ma33s28_51d5378bcff30
ma33s29_51d5378bed7de
ma33s29_51d5378bed7de
ma33s30_51d5378c12027
ma33s30_51d5378c12027
ma33s32_51d5378c2c9f1
ma33s32_51d5378c2c9f1
ma33s34_51d5378c4873e
ma33s34_51d5378c4873e
ma33s36_51d5378c857c9
ma33s36_51d5378c857c9
ma33s41_51d5378cba390
ma33s41_51d5378cba390
ma33s42_51d5378cd8fc9
ma33s42_51d5378cd8fc9
ma33s45_51d5378d3857e
ma33s45_51d5378d3857e
ma33s47_51d5378d69a79
ma33s47_51d5378d69a79
ma33s49_51d5378e9ee30
ma33s49_51d5378e9ee30
ma33s60_51d5378ec0d23
ma33s60_51d5378ec0d23
ma33s62_51d5378f04199
ma33s62_51d5378f04199
ma33s70_51d5378f1eb6f
ma33s70_51d5378f1eb6f
ma3302_51d537cdcbc22
ma3302_51d537cdcbc22
ma3308_51d537ce4fbcf
ma3308_51d537ce4fbcf
ma3309_51d537ce66333
ma3309_51d537ce66333
ma3310_51d537ce7d263
ma3310_51d537ce7d263

 

2013 מאזדה 3 האצ'בק:

mazda3-2013-1
mazda3-2013-1
mazda3-2013-2
mazda3-2013-2
mazda3-2013-3
mazda3-2013-3
mazda3-2013-4
mazda3-2013-4
mazda3-2013-5
mazda3-2013-5
mazda3-2013-6
mazda3-2013-6
mazda3-2013-7
mazda3-2013-7
mazda3-2013-8
mazda3-2013-8
mazda3-2013-9
mazda3-2013-9
mazda3-2013-10
mazda3-2013-10
mazda-3_2014r_75
mazda-3_2014r_75
mazda-3_2014_1r_ad
mazda-3_2014_1r_ad
mazda-3_2014_1_7e
mazda-3_2014_1_7e
mazda-3_2014_1_92
mazda-3_2014_1_92
mazda-3_2014_2a
mazda-3_2014_2a
mazda-3_2014_6c
mazda-3_2014_6c
mazda-3_2014_9b
mazda-3_2014_9b
mazda-3_2014_1024x768_wallpaper_6e
mazda-3_2014_1024x768_wallpaper_6e
mazda-3_2014_1024x768_wallpaper_a2
mazda-3_2014_1024x768_wallpaper_a2
mazda-3_2014_1024x768_wallpaper_a6
mazda-3_2014_1024x768_wallpaper_a6
mazda-3_2014_r_0b
mazda-3_2014_r_0b
mazda-3_2014_r_4a
mazda-3_2014_r_4a
mazda-3_2014_r_6d
mazda-3_2014_r_6d
mazda-3_2014__0e
mazda-3_2014__0e
mazda-3_2014__05
mazda-3_2014__05
mazda-3_2014__2e
mazda-3_2014__2e
mazda-3_2014__6f
mazda-3_2014__6f
mazda-3_2014__7a
mazda-3_2014__7a
mazda-3_2014__8f
mazda-3_2014__8f
mazda-3_2014__9d
mazda-3_2014__9d
mazda-3_2014__14
mazda-3_2014__14
mazda-3_2014__15
mazda-3_2014__15
mazda-3_2014__18
mazda-3_2014__18
mazda-3_2014__19
mazda-3_2014__19
mazda-3_2014__21
mazda-3_2014__21
mazda-3_2014__25
mazda-3_2014__25
mazda-3_2014__32
mazda-3_2014__32
mazda-3_2014__39
mazda-3_2014__39
mazda-3_2014__40
mazda-3_2014__40
mazda-3_2014__44
mazda-3_2014__44
mazda-3_2014__48
mazda-3_2014__48
mazda-3_2014__69
mazda-3_2014__69
mazda-3_2014__73
mazda-3_2014__73
mazda-3_2014__77
mazda-3_2014__77
mazda-3_2014__82
mazda-3_2014__82
mazda-3_2014__83
mazda-3_2014__83
mazda-3_2014__85
mazda-3_2014__85
mazda-3_2014__87
mazda-3_2014__87
mazda-3_2014__89
mazda-3_2014__89
mazda-3_2014__96
mazda-3_2014__96
mazda-3_2014__97
mazda-3_2014__97

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 11

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.