תיבת 9 הילוכים אוטו' ומנוע דיזל 1.6 ליטר עם 160 כ"ס, אלו עיקר הבשורות של הונדה עם מתיחת הפנים לדגמי 2015 של ה-CR-V לאירופה.

2015 הונדה CR-V החדש

הונדה חושפת תמונות ופרטים נוספים על מתיחת הפנים לדגמי 2015 של הגרסה האירופאית של הקרוסאובר CR-V, אשר הוצג לאחרונה בגרסת טרום ייצור בתערוכת פריז האחרונה ובמקביל בגרסתו המחודשת לשוק האמריקאי.

 

מתיחת הפנים לדגם זהה לחלוטין לזו של הגרסה לשוק האמריקאי, למעט הבדלים קלים בפנסים הראשיים – עניין של תקינה שונה בין השווקים. בתא הנוסעים, הונדה שדרגה קלות את הגימור הפנימי והוסיפה אבזור נוסף כסטנדרט כגון יציאות מיזוג למושבים מאחור ומשענת מרכזית מתכוונת. החידוש העיקרי בתא הנוסעים היא מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך מגע מרכזי בגודל "7 הכוללת אפליקציות וסנכרון מלא למכשירים סלולריים (Mirror Link).

 

את החידוש העיקרי בדגם נמצא מתחת למכסה המנוע כאשר הגרסה האירופאית של הדגם מקבלת גרסה חזקה יותר למנוע ה-1.6 ליטר טורבו דיזל (i-DTEC ) החדש של הונדה. המנוע החדש מייצר הספק מרבי של 160 כ"ס (לעומת 120 כ"ס) ומומנט מרבי של 35.7 קג"מ. המנוע ישודך לתיבת 9 הילוכים אוטו' חדשה או לתיבת 6 הילוכים ידנית. לפי הונדה, התיבה החדשה אחראית לבדה לחיסכון של 20% בפליטת ה-CO2 לעומת תיבת החמישה הילוכים האוטו' הוותיקה של הונדה. מנוע זה מחליף באירופה את מנוע ה-2.2 ליטר טורבו דיזל הוותיק של הונדה ומצטרף אל הגרסה

 

ומה עם השוק הישראלי? אנחנו נמשיך לקבל את הדגם עם אותה יחידת הנעה וותיקה של הדגם הנוכחי: מנוע 2.0 ליטר אטמוספרי עם 155 כ"ס המשודך לתיבת 5 הילוכים אוטו'. המנוע זכה לעדכון קל בכדי שיעמוד בתקן הזיהום אירו-6. הגרסה לשוק האמריקאי זכתה במנוע 2.4 ליטר מעודכן עם 185 כ"ס ו-25 קג"מ המשודך לתיבה רציפה במקום תיבת 5 הילוכים אוטו'.

 

בנוסף לכך, הונדה ביצעה בדגם כמה שינויים בכיול המתלים וההיגוי לטובת נוחות נסיעה משופרת והתנהגות כביש טובה יותר. הונדה CR-V המחודש צפוי לנחות אצלנו במהלך הרבעון השני של 2015.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.