האוונסיס 2015 החדשה היא למעשה מתיחת פנים מקיפה לדגם הנוכחי, היא תוצע עם מנועים מעודכנים כולל מנועי דיזל של ב.מ.וו ושפע של אבזור נוחות יחד עם מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט.

2015 טויוטה אוונסיס החדשה

טויוטה הציגה בתערוכת ז'נבה את האוונסיס 2015 החדשה, הדור הרביעי למשפחתית הגדולה של טויוטה המתוכננת ומיועדת עבור השוק האירופאי. כמו הדגם הנוכחי, גם האוונסיס החדשה תצא משערי מפעל ההרכבה של טויוטה בבריטניה, היא תוצע במרכב סדאן וסטיישן והיא צפויה להגיע אלינו לקראת סוף 2015.

 

האוונסיס החדשה היא לא מכונית חדשה לחלוטין ולמעשה, היא סוג של מתיחת פנים מקיפה למדי לדגם הנוכחי. זו כם הסיבה שלמעט תוספת של 40 מ"מ למידת האורך העומדת בדגם החדש על 4,750 מ"מ, שאר המידות לא השתנו עם רוחב של 1,810 מ"מ, גובה של 1,480 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,700 מ"מ.

 

בבואה לתכנן את האוונסיס החדשה, טויוטה התמקדה במספר נקודות עיקריות: עיצוב יוקרתי ודינאמי יותר כולל תאורת LED ראשית (סטנדרט ברמות הגימור הגבוהות), שדרוג תא הנוסעים בתחומי העיצוב, איכות ובידוד הרעשים, שדרוג הבטיחות באמצעות מערכת Toyota Safety Sense החדשה, שדרוג האבזור כולל מערכת טויוטה טאצ' 2 עם מסך מרכזי "8 וכן מנועים מעודכנים העומדים בתקן אירו 6.

 

 

טויוטה תציע את האוונסיס החדשה עם מבחר של חמישה מנועים, שני מנועי דיזל חדשים מבית ב.מ.וו ושלושה מנועי בנזין המוכרים מהדגם היוצא – כולם כאמור זכו לשדרוג. היצע מנועי הבנזין כולל מנוע 1.6 ליטר 130 כ"ס עם תיבה ידנית בלבד, 1.8 ליטר 145 כ"ס ו-2.0 ליטר 150 כ"ס הרלוונטי יותר לשוק המקומי שלנו.

 

את ההספק המרבי מנוע ה-2.0 ליטר המעודכן משיג ב-6,200 סל"ד והמומנט המרבי העומד על 20 קג"מ מושג ב-4,000 סל"ד – נתונים זהים למנוע הנוכחי של הדגם בישראל. המנוע משודך כסטנדרט לתיבת הילוכים רציפה Multidrive S CVT ומספק בדגם ביצועים של 10.0 שניות 0-100 קמ"ש, מהירות מרבית של 204 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 16.4 ק"מ לליטר. הביצועים לא השתנו לעומת הדגם הנוכחי, אך צריכת הדלק שופרה בכ-13%.

 

היצע מנועי הדיזל בדגם, המשמעותי יותר עבור השוק האירופאי, כולל שני מנועים חדשים מבית ב.מ.וו: מנוע 1.6 ליטר בהספק מרבי של 110 כ"ס ו-27.5 קג"מ ו-2.0 ליטר בהספק מרבי של 141 כ"ס ו-32.6 קג"מ. צריכת הדלק עם מנועים אלו טובה למדי ועומדת על 24.4 ק"מ לליטר ו- 22.2 ק"מ לליטר בהתאמה, מנועים אלו משודכים לתיבת 6 הילוכים ידנית בלבד.

 

לאור השינויים שנעשו במבחני הריסוק האירופאים של ארגון הבטיחות Euro NCAP בכל הקשור במערכות בטיחות מתקדמות, טויוטה מקדימה את השקתה באירופה של מערכת הבטיחות Toyota Safety Sense שתוצע כסטנדרט בכל רמות הגימור. המערכת כוללת מערכת בלימה אוטו', מערכת התראה על סטייה מנתיב הנסיעה ותאורה ראשית אדפטיבית (LED ברמות הגימור הגבוהות) הכוללת מעבר אוטו' בין אורות מעבר לדרך ומערכת זיהוי תמרורים. עוד על מערכת Toyota Safety Sense תוכלו לקרוא בכתבה הבאה.

 

האוונסיס לא נועדה להתחרות באופן ישיר במשפחתיות הגדולות והמובילות של אירופה כדוגמת הפאסאט, המונדיאו והסופרב ועיקר ההתמקדות של טויוטה בדגם הוא תמורה גבוהה לכסף. לכן למשל כבר מעל לרמת "הליסינג" הבסיסית, ניתן למצוא מושבים בריפוד אלקנטרה, מערכת מולטימדיה כסטנדרט, בקרת אקלים מפוצלת, מסך מחשב דרך "4.2 צבעוני בלוח השעונים, בקרת שיוט, חיישני גשם, תאורה ראשית אדפטיבית, מצלמה אחורית, חישוקי סגסוגת "17 ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.