הטרנספורטר T6 החדש ישווק במגוון רחב של תצורות מרכב, בגרסאות מסחריות או נוסעים מפוארות, עם מנוע 2.0 טורבו דיזל בהספקים של 84-204 כ"ס ובמספר רמות גימור.

2016 פולקסווגן טרנספורטר T6 החדש
טרנספורטר T6 החדש נחת בישראל.

חטיבת פולקסווגן מסחריות בצ'מפיון מוטורס החלה בשיווק הטרנספורטר T6 החדש, הדור השישי של הוואן המסחרי המצליח של פולקסווגן ממנו נמכרו עד היום מעל ל-12 מיליון יחידות, כ-2 מיליון יחידות מהדור היוצא T5.

 

הטרנספורטר T6 החדש יוצע בישראל במגוון רחב של תצורות מרכב, החל מוואן מסחרי סגור (קומי/וואן) במחיר בסיס של 234,000 שקל, ממשיך לגרסאות דאבל קבינה עם ארגז פתוח ועד לוואן נוסעים מפואר (Multivan ) שיוצע במחיר של החל מ-410,000 שקל. מאוחר יותר השנה תציע חטיבת המסחריות גם את ה- Multivan בגרסת העסקים המפוארת Business בוגרסת הקמפינג לטיולים ה- California.

 


כל דגמי הטרנספורטר T6 מצוידים במנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל בחמשיה הספקים שונים: החל מ-84 כ"ס ועד ל-204 כ"ס. המנועים משודכים לתיבת 5 או 6 הילוכים ידנית או לתיבת DSG 7 כפולת מצמדים – בחלק מגרסאות ההספק. יש לציין כי שני הספקים (84 כ"ס ו- 140 כ"ס) בתקן יורו 5 שישווקו עד סוף השנה, כששאר המנועים מוצעים בתקן יורו 6 בהספקי 102 כ"ס, 150 כ"ס ו- 204 כ"ס עם טכנולוגיית BlueMotion.

 

עיצוב ה-T6 הוא אבולוציה לדגם היוצא וכך גם תא הנוסעים, ששופר בכל הקשור לבידוד רעשים, איכות חומרים ובאמצעות שימוש ברכיבים המוכרים מדגמי הנוסעים של פולקסווגן המראה המתקבל מודרני ומזמין יותר. 

 

גרסאות "העבודה" של הטרנספורטר T6 - וואן, קומבי או דאבל קבינה - יוצעו בשני אורכים: 4.90 מטר עם בסיס גלגלים של 3.0 מטר וארוך5.30 מטר עם בסיס גלגלים של 3.40 מטר. משקל כולל של הגרסה עומד על 2,800 ק"ג וכושר העמסה הנע בין 851- 943 ק"ג. הדגם הקצר יוצעו עם מנוע 84 כ"ס ותיבה ידנית או 140 כ"ס ותיבה ידנית או DSG ואילו הדגם הארוך עם מנוע 102 כ"ס או 140 כ"ס עם תיבה ידנית או DSG. צריכת הדלק המשולבת בגרסאות אלו עומדת על בין 14.9 ל-13.5 ק"מ לליטר.

 

2016 טרנספורטר T6 מולטיוואן Multivan
מחלקת העסקים בדגם המולטיוואן.

 

גרסאות הנוסעים של הדגם, Caravelle ו-Multivan, כוללת אפשרות הסעה של בין 6 - 9 נוסעים - כולל הנהג. גרסאות אלו כוללות גימור ואבזור של רכב פרטי מפואר ומגוון פטנטים לסידור המושבים. דגם הקראוול כולל מולטימדיה "5 (אופציה ל-”6.5) עם שמונה רמקולים, בלם יד חשמלי עם Auto Hold, מערכת התראה על עייפות הנהג, בקרת שיוט ועוד.

 

דגם המולטיוואן המפואר ביותר והמיועד בעיקר למורי דרך ותיור, כולל מושבי שורה שנייה נפרדים הניתנים להפניה כנגד כיוון הנסיעה, דלתות הזזה חשמליות ודלת תא מטען חשמלית (סטנדרט מגרסת ה- Highline), מערכת בולמים אדפטיבית עם 3 מצבים לבחירה, חישוקי סגסוגת "16-”17, תאורת LED קדמית ואחורית ובתא הנוסעים, מולטימדיה "6.5 עם כניסת USB, דיבורית BT, הגה בחיפוי עור, כיסוי אחורי לתא מטען, חלונות אחוריים כהים, שולחן עבודה מתקפל מצד הרכב, ריפודי עור ועוד. עוד תוצע גרסת ה- Six Multivan Generation המציעה מעין הומאז' לגרסת ה- Transporter המיתולוגית של הסיקסטיז. גרסה זו מגיעה בצביעה משולבת אדום לבן מבחוץ, וכוללת גם דשבורד ייחודי בצבעים אלו, חישוקי מגנזיום ייחודיים בסגנון רטרו, מושבי עור ועוד.

 

בנוסף לכך דגם המולטיוואן מצויד, כאופציה, במערכות בטיחות מתקדמות כולל מערכת בקרת שיוט אדפטיבית (ACC) הכוללת סייען לנהיגה אוטונומית בפקק תנועה, מערכת התראה על עצמים באזורים מתים ומערכת התראה על סכנת התנגשות מלפנים כולל בלימת חירום.

 

למי שממש רוצה להתעמק בכל פיפס בדגם:

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.