2019 פולקסווגן מולטיוואן T6.1
פולקסווגן מולטיוואן T6.1.
2019 פולקסווגן מולטיוואן T6.1
פולקסווגן מולטיוואן T6.1.

פולקסווגן מעניקה לוואן T6 שלה מתיחת פנים מקיפה, עם תא נוסעים חדש, מערכות עזר חדשות ומערכת MIB3 עדכנית.

 

חטיבת המסחריות של פולקסווגן חושפת את המולטיוואן T6.1, מתיחת פנים לדור השישי של גרסת הנוסעים המפוארת של הוואן המסחרי הקל של פולקסווגן הכולל בנוסף את הטרנספורטר המסחרי, הקראוול מוביל הנוסעים והקליפורניה - הקאמפר לטיולים.

 

המולטיוואן T6.1, המתחרה של פולקסווגן במרצדס V קלאס, הוא כאמור הגרסה היוקרתית ביותר של הדגם כך שחלק מהשדרוגים הרבים שבוצעו בדגם, בעיצוב או באבזור, לא ימצאו את דרכם לדגמים הפשוטים יותר. המולטיוואן T6.1 מציג עיצוב חדש לחזיתו ,במראה מודרני ויוקרתי יותר, יחד עם עיצוב חדש לפנסים מאחור ולחישוקי הגלגלים.

 

2019 פולקסווגן מולטיוואן t6.1
מולטיוואן T6.1.

שינויים משמעותיים יותר, ופחות מקובלים במתיחת פנים בסגמנט הזה, נוכל למצוא בתא הנוסעים של הדגם. הדשבורד עוצב מחדש לחלוטין וזה בכדי שיוכל לאכלס לוח מחוונים דיגיטלי בגודל ״10.25, עם שני ממשקי תצוגה לבחירת הנהג, ואת מערכת המולטימדיה החדשה של קבוצת פולקסווגן MIB3 עם מסך מגע ״8 או ״9.2. מערכת MIB3 כוללת eSIM המאפשר לקבל על המסך שירותי רשת רבים ללא צורך בחיבור למכשיר סלולרי, תפעול קולי טבעי הנכנס לפעולה בעת הפקודה "Hey Bulli" ואפשרות לחיבור אלחוטי לממשק Apple CarPlay ללא צורך בכבל. דגמי הבסיס יקבלו מערכת MIB2 עם מסך ״6.5.

 

2019 פולקסווגן מולטיוואן t6.1
דשבורד חדש עם לוח מחוונים דיגיטלי ומערכת MIB3 חדשה ומתקדמת.

פולקסווגן החליפה את מערכת ההיגוי ההידראולית של הדגם במערכת אלקטרו-מכנית בכדי לשדרג את אבזור הבטיחות והסיוע בדגם, הכולל כעת מערכת סיוע לרוחות צד, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, חניה אוטומטית עם תמיכה בנסיעה לאחור עם נגרר, ניטור שטח מת מאחור כולל חיישני חניה הקפיים ובלימה בעת הצורך. מערכות אלו מצטרפות לבלימה אוטונומית ובקרת שיוט אדפטיבית.

בתחום ההנעה, הדגם יוצע עם מנוע 2.0 ליטר TDI מעודכן בארבע גרסאות הספק של 90 כ״ס (במקום 84 כ״ס), 110 כ״ס (במקום 102 כ״ס), 150 כ״ס ובגרסת בי-טורבו עם 199 כ״ס. את דגם ה-150 כ״ס ניתן לשדך לתיבת DSG ולמערכת הנעה כפולה 4MOTION, דגם ה-199 כ״ס הבכיר משודך כסטנדרט לתיבת DSG עם אופציה להנעה כפולה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.