2017 ג'יפ גרנד צ'ירוקי טריילהוק
גרנד צ'ירוקי טריילהוק.
2017 ג'יפ גרנד צ'ירוקי טריילהוק
גרנד צ'ירוקי טריילהוק.

הגרנד צ'ירוקי טרייל-הוק מציע יכולות שטח גבוהות, כולל מתלי אוויר ונעילת דיפרנציאל אחורית, לצד רמת אבזור עשירה ומערכות בטיחות מתקדמות.

 

קבוצת סמל"ת, יבואנית ג'יפ בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של הגרנד צ'ירוקי טרייל-הוק, גרסת השטח הקרבית של הגרנד צ'ירוקי עם יכולות שטח גבוהות ורמת אבזור עשירה. מחיר ההשקה של הדגם עומד על 435,900 שקל.

 

הגרנד צ'ירוקי Trailhawk לא רק ניראה קרבי יותר, הוא גם מצויד במערכות המספקות לו יכולות שטח גבוהות, כולל הנעה כפולה עם נעילת דיפרנציאל אחורי והילוך כוח, בקרת ירידה במדרון, בורר מצבי כביש-שטח בעל 5 מצבי כיול למערכת ההנעה, צמיגי כביש-שטח, ומתלי אוויר המאפשרים את שינוי גובה המרכב וחמישה מצבי כיול שונים.

 

דגם הטרייל-הוק מצויד במנוע 3.6 ליטר V6 אטמוספרי בהספק מרבי של 282 כ"ס ומומנט מרבי של 35.4 קג"מ המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטו', מספיק לנתון תאוצה 0-100 של 9.1 שניות ולמהירות מרבית של 206 קמ"ש.

 

רמת האבזור בדגם עשירה וכוללת בנוסף לכל הקיים ברמת הגימור Limited גם מערכות בטיחות מתקדמות, כולל בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בלימה אוטונומית, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור, מערכת חניה אוטומטית בניצב ובמקביל ובקרת סטייה מנתיב הנסיעה.

 

בנוסף לכך ניתן למצוא חישוקי סגסוגת "18, מולטימדיה "8.4, תאורת בי-קסנון, מפתח חכם, מצלמה אחורית, בקרת אקלים מפוצלת, גג שמש פנורמי, חימום למושבים, ריפודי עור ועוד. ג'יפ גרנד צ'ירוקי 2017 - מפרט טכני מלא להורדה.

 

ניר בן שלמה סמנכ"ל חטיבת FCA פרטיות בקבוצת סמל"ת: "דגם הגרנד צ'ירוקי Trailhawk מסמן את המשך התרחבות וצמיחת מותג JEEP בישראל. אנו עדים בשטח לרצון של קהל לקוחותינו להיות חלק מהמותג הצומח ואין לי ספק כי המשך התרחבות היצע הדגמים יתרום לגידול במכירות המותג בישראל בשנה הקרובה."

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 6

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.