2017 ניסאן אקס-טרייל החדש
אקס-טרייל המחודש נחת בישראל.
2017 ניסאן אקס-טרייל החדש
אקס-טרייל המחודש נחת בישראל.

ניסאן אקסטרייל המחודש נוחת בישראל עם 7 מושבים ומנועי 1.6 ו-2.0 ליטר דיזל, עם עיצוב מעודכן, תא נוסעים משודרג ותוספת של אבזור ומערכות בטיחות מתקדמות.

 

קרסו מוטורס, יבואנית ניסאן בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של דגמי 2017 המחודשים של הקרוסאובר ניסאן אקס טרייל, המושק בישראל במקביל להשקה העולמית של הדגם כאשר 150 הרכבים הראשונים מהדגם החדש שהגיעו ארצה, יוצאו בשלב הראשון ללקוחות ניסאן בלבד בהטבה בלעדית ומיוחדת.

 

האקס-טרייל החדש כולל עיצוב מעודכן, תא נוסעים משודרג ותוספת של מערכות נוחות ובטיחות מתקדמות וכמו הדגם היוצא הוא ישווק עם 7 מושבים ומנועי דיזל בנפחים של 1.6 ליטר 130 כ"ס ו-2.0 ליטר 4X4 עם 177 כ"ס.

כדגם המהווה את גרסת השבעה מושבים של הקשקאי, תא הנוסעים של הדגם זכה לאותם שינויים אשר פגשנו בקשקאי המחודש, כלומר בידוד רעשים משופר, גלגל הגה חדש, גימור משודרג, לוח מחוונים מעודכן ומולטימדיה "7 משודרגת עם ממשק חדש. בנוסף נמצא כריות ברכיים בצידי הקונסולה המרכזית יחד עם עיצוב מחדש לתא האחסון המרכזי ומוט ההילוכים. ברמת האבזור הגבוהה Tekna נמצא גם חימום למושבי השורה הראשונה והשנייה, מושבים חדשים ונוחים יותר עם ריפודי עור כולל אופציה לריפודי עור משודרגים בצבע חום.

 

ניסאן X-Trail החדש תא הנוסעים
שקט ונוח יותר עם תוספת של מערכות נוחות ובטיחות.

בתחום הבטיחות, האקס-טרייל המחודש זכה למשפר שדרוגים: מערכת הבלימה האוטונומית של הדגם כוללת מעתה גם זיהוי הולכי רגל זאת בנוסף לאבזור סטנדרטי הכולל זיהוי תמרורים, בקרת סטייה מנתיב, התראה על סכנת התנגשות מלפנים ואור גובה אוטומטי. רמת הגימור Tekna מוסיפה לרשימה ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור, התראה על עייפות הנהג, מערכת עזר לחנייה אוטומטית ומצלמת 360 עם התראה על עצמים. בנוסף, רמת הגימור טקנה כוללת תאורת LED מלאה אדפטיבית.

 

בתחום ההנעה אין שינוי והיצע המנועים בדגם ממשיך עם שני מנועי דיזל המשודכים לתיבת הילוכים CVT רציפה: 1.6 ליטר טורבו דיזל עם 130 כ"ס ו-32.6 קג"מ או 2.0 ליטר טורבו דיזל עם 177 כ"ס ו-38.2 קג"מ. ביצועים בהתאמה: 0-100 קמ"ש ב- 11.4 שניות או 10.0 שניות וצריכת דלק משולבת של 19.6 ק"מ לליטר או 16.4 ק"מ לליטר.

רמת האבזור הבסיסית בדגם, Acenta - מוצעת בדגם 1.6 בלבד, כוללת, בין היתר: חלון גג זכוכית כפול, בקרת אקלים מפוצלת מערכת מולטימדיה, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים בקרת שיוט עם מגביל מהירות, קישוריות Bluetooth, בקרת אקלים מפוצלת, מראות חיצוניות בעלות קיפול חשמלי וחימום, שמשות אחוריות כהות, חישוקי סגסוגת ועוד. רמת האבזור Tekna מוסיפה לרשימה ריפודי עור, חישוקי "19, מפתח חכם ועוד. 2017 ניסאן X-טרייל החדש - מפרט טכני מלא להורדה

 

ניסאן אקס טרייל החדש – מחירון:

1.6 טורבו דיזל אוטומטי Acenta – החל מ-176,990 

X-Trail 1.6 טורבו דיזל אוטומטי Tekna -החל מ- 189,990 ₪

X-Trail 2.0 טורבו דיזל 4X4 אוטומטי Tekna החל מ-209,990 ₪

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.