מאזדה 6 החדשה זוכה לעיצוב חיצוני מעודכן, תא נוסעים חדש לגמרי ויוקרתי יותר ולראשונה, היא מצויד במנוע 2.5 ליטר טורבו עם 250 כ"ס.

 

מאזדה קוראת לה ספינת הדגל החדשה, אנחנו פשוט נקרא לה מאזדה 6 החדשה לשנת 2018, שהיא בפועל מתיחת פנים מקיפה מאוד לדגם הנוכחי - כמעט כמו דגם חדש לחלוטין.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

יש הרבה חדש בדגם, אך הדבר שאולי מעניין יותר מכל הוא השימוש במנוע טורבו, לראשונה בדגם. מנוע ה-2.5 ליטר טורבו SKYACTIV-G 2.5T שבדגם ושנלקח מה-CX-9, מייצר הספק מרבי של 250 כ"ס ומומנט מרבי של 42.8 קג"מ. מאזדה לא חושפת את נתוני הביצועים עם מנוע זה, אך היא מציינת כי מנוע זה ישודך לתיבת 6 הילוכים אוטו' בלבד. לפי מאזדה, המנוע מצויד במגדש טורבו עם לחץ דינאמי המאפשר לקבל גדישה מיידית ללא השהייה מורגשת.

 

2018 מאזדה 6 החדשה תא הנוסעים
תא הנוסעים חדש לחלוטין.

בסל"ד נמוך, ישנו פתח צר המכניס המגדיל את מהירות זרימת האוויר אל מגדש הטורבו וכאשר הסל"ד עולה, נפתח שסתום נוסף המאפשר להגדיל את כמות האוויר הנכנסת בכדי לקבל הספק מרבי. בנוסף לכך המנוע מצויד במערכת מחזור גזי פליטה (EGR) בכדי להפחית את הטמפרטורה בצילינדר ולמנוע הצתה עצמית (נקישות).

 

בנוסף למנוע הטורבו החדש, נמצא גם גרסה מחודשת של מנוע ה-2.5 ליטר האטמוספרי של הדגם. במנוע זה בוצעו שינויים רבים כוללת תוספת של מערכת לניתוק שני צילינדרים בעומס נמוך לטובת חיסכון בצריכת הדלק. ניתוק צמד הצילינדרים החיצוניים מתבצע בנסיעה במהירות קבועה בין 40-80 קמ"ש. מנוע זה משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או אוטומטית.

 

מאזדה ביצעה מספק שינויים בפלטפורמה ובמתלים של הדגם לטובת נוחות נסיעה גבוהה יותר וניהוג זריז ומדויק יותר. בנוסף, מאזדה מציינת שנעשה שיפור משמעותי בתחום בידוד הרעשים והפחתת הרעידות בדגם.

בצד הקוסמטי, מאזדה חידשה את חזית הדגם בהתאם לשפת העיצוב העדכנית של החברה אותה פגשנו ב-CX-5 החדש דבר המעניק לדגם מראה מלוטש ויוקרתי יותר (תאורת LED כסטנדרט). בעוד השינוי החיצוני מינורי, תא הנוסעים לעומת זאת חדש לחלוטין - למעט גלגל ההגה - ומציג עיצוב נקי ויוקרתי הנעזר בחומרים יוקרתיים עבור הגימור לאורך הדשברוד ובדלתות (ברמות האבזור הגבוהות).

 

תגובות (8)

This comment was minimized by the moderator on the site

250כ'ס מ2.5 ליטר זה לא הרבה.
לאלפא ג'וליה יש מנוע 2 ליטר עם 280כ'ס ב5,200 סלד

This comment was minimized by the moderator on the site

גם ממנוע 1.4 ל' מוגדש ניתן להוציא 250 כ"ס, העיניין הוא שמנוע 2.5 ל' מוגדש יהיה יותר אמין ויווצר בו פחות בלאי לאורך זמן, באופן כללי לאלפא רומיאו רכבים לא אמינים, גם במערך הטורבו ולא משנה באיזה נפח...

גם ממנוע 1.4 ל' מוגדש ניתן להוציא 250 כ"ס, העיניין הוא שמנוע 2.5 ל' מוגדש יהיה יותר אמין ויווצר בו פחות בלאי לאורך זמן, באופן כללי לאלפא רומיאו רכבים לא אמינים, גם במערך הטורבו ולא משנה באיזה נפח מנוע.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

250 כ"ס ?
מאיפה המצאתם את זה? חחחח
192 כ"ס בדגם הכי חזק של ה-6.
תתעדכנו ותעדכנו בבקשה

This comment was minimized by the moderator on the site

אתה לא קורא אה? זה דגם חדש שעוד לא יצא יוצא בקרוב

This comment was minimized by the moderator on the site

יא חמור, מדובר על דגם עם טורבו...

This comment was minimized by the moderator on the site

דפוק !!! צא ולמד !

This comment was minimized by the moderator on the site

איזה האוטו מדהים אחד הרכבים אם לא היפה ביותר שראיתי השנה מאזדה 6 רכב מטורף

This comment was minimized by the moderator on the site

עידן זה מה שאומר שחמור לא יכול להיות סוס תקרא לפני שאתה מדבר

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location