וולוו S60 החדשה מוכנה היטב לתחרות מול סדרה 3 ואודי A4, כולל מערכות הנעה היברידיות בהספקים של עד 400 כ"ס, גרסה בכיול ספורטיבי של פולסטאר עם 415 כ"ס, תא נוסעים איכותי ומרווח מבעבר ושפע של מערכות בטיחות מתקדמות.

 

כארבעה חודשים לאחר שחשפה את ה-V60 סטיישן החדשה והמרשימה, באירופה מעדיפים את המשפחתית של וולוו בתצורת סטיישן, וולוו חושפת את ה-S60 החדשה, דור שלישי למשפחתית סדאן היוקרתית של וולוו המתחרה בדגמים כגון אודי A4, ב.מ.וו סדרה 3 ועוד.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

S60 החדשה הוצגה היום על פס הייצור החדש של הדגם במפעל הראשון של וולוו בארה”ב, היא גם הוולוו הראשונה שתשווק ללא מנועי דיזל כלל, בעיקר כי הדגם מכוון לשוק האמריקאי והסיני ופחות לאירופאי שעדיין חובב דיזל, והיא תוצע בשלב הראשון עם מבחר של 4 מנועי בנזין, כולל שתי גרסאות פלאג-אין היברידיות - כולן מבוססת על מנוע 2.0 ליטר טורבו.

כמו כל הדגמים האחרונים של וולוו, דם ה-S60 החדשה מבוססת על הפלטפורמה המודולרית החדשה של וולוו (SPA) והיא צמחה משמעותית במידות החשובות לעומת הדגם היוצא. עם אורך של 4,761 מ"מ, רוחב של 2,040 מ"מ (כולל מראות צד), גובה של 1,431 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,872 מ"מ, לאורך נוספו 133 מ"מ ולבסיס הגלגלים נוספו 96 מ"מ משמעותיים. נפח תא המטען בדגם עומד על 422 ליטר, כמאה ליטר פחות מדגם הסטיישן V60.

 

הגרסאות ההיברידיות של הדגם כוללת את יחידת ההנעה T6 Twin Engine AWD (יחידת הנעה חדשה בוולוו) עם הספק מרבי של 340 כ"ס ומומנט מרבי כולל של 61.1 קג"מ ויחידת ההנעה T8 Twin Engine AWD המוכרת עם הספק מרבי של 400 כ"ס ומומנט מרבי של 65.2 קג"מ. זו האחרונה מסוגלת להאיץ את הדגם מעמידה ל-100 קמ"ש בזמן של 4.8 שניות עד למהירות מרבית של 250 קמ"ש. לדגמי הפלאג-אין טווח נסיעה חשמלי של כ-45 ק"מ.

 

2019 וולוו S60 החדשה
וולוו S60 החדשה.

שתי יחידות הבנזין הנוספות הן: T5 הנעה קדמית עם 250 כ"ס ומומנט מרבי של 35.6 קג"מ, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.5 שניות, ו-T6 הנעה כפולה AWD עם 310 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ.

 

את ה-S60 החדשה תוכלו לרכוש גם בגרסה בכיול פולסטאר ספורטיבית (Polestar Engineered) הכוללת את יחידת T8 ההיברידית בהספק כולל של 415 כ"ס יחד עם שדרוג לבולמים ולמערכת ההיגוי והבלימה.

 

2019 וולוו S60 החדשה תא הנוסעים
מרווח יותר ועם שפע של אבזור נוחות ובטיחות.

כמו בכל דגמי וולוו העדכניים, גם ה-S60 החדשה כוללת מערך מלא ומרשים של מערכות בטיחות מתקדמות, כולל מערכת Pilot Assist המאפשרת במקרה של סימון נתיבים ברור נהיגה אוטונומית בכבישים מהירים עד 130 קמ"ש, מערכת היגוי אקטיבית למניעת תאונה במקרה של ירידה לשוליים או מול רכב בנתיב הנגדי, בלימה אוטונומית הפועלת גם בצמתים מול רכב הבא מהצד וכוללת זיהוי הולכי רגל, חיות גדולות ואופנועים, תאורה אדפטיבית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית ועוד.

 

תגובות (5)

This comment was minimized by the moderator on the site

אם וולוו לא תציג דגם בסיסי (כמו שהיה S60 T4) עם תג מחיר שמתחיל מתחת ל 200,000
היא לא תוכל להתחרות באמת בגרמניות !
מקווה שחשבו על זה בוולוו !!!

This comment was minimized by the moderator on the site

נסעתי בו באירופה . רכב משפחתי טוב , טיפה יותר מרווח מקודמו הצפוף מאחור , ביצועים סבירים כמו רכבים רבים דומים
בוולוו הם מנסכים למנף את ה S60 לקטגוריה שאינה שלה !
הם לא מבינים שיש כל כך הרבה...

נסעתי בו באירופה . רכב משפחתי טוב , טיפה יותר מרווח מקודמו הצפוף מאחור , ביצועים סבירים כמו רכבים רבים דומים
בוולוו הם מנסכים למנף את ה S60 לקטגוריה שאינה שלה !
הם לא מבינים שיש כל כך הרבה אלטרנטיבות עם אותן פיצ'רים ואף יותר מתקדמים במחירים הרבה יותר זולים.
ה S60 הוא רכב משפחתי טוב והמתחרים שלו זה הפאסט , הסופרב , מאזדה 6 המרווחת ודומיהם הרבים
וודאי שלא מרצדס במוו או אאודי !

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

עם כל הנתונים שציינתם שכחתם את הנושא של צריכת דלק .. וכמובן המחיר המשוער .זה מאוד חשוב להחלטות ולאלה שכדאי להם להמתין למחצית שנת 2019 אשמח לקבל את תגובתכם במייל שלי תודה פטיטו דוד אופקים

This comment was minimized by the moderator on the site

במחיר הזה הייתי מעדיף ללא צל של ספק באלפא ג'וליה הספורטיבית המהממת בכל המובנים !

This comment was minimized by the moderator on the site

S60 T4 אכזבה גדולה.
נסעתי בה שבוע באירופה. רכב משפחתי בינוני מכל הבחינות כמוהו יש והרבה . בין הנהג לנוסע פלסטיקה מצועצעת וכך גם תא הכפפות (ללא קרוב פנימי - תכונה שימושית בסיסית בכל רכב קטן) איכות...

S60 T4 אכזבה גדולה.
נסעתי בה שבוע באירופה. רכב משפחתי בינוני מכל הבחינות כמוהו יש והרבה . בין הנהג לנוסע פלסטיקה מצועצעת וכך גם תא הכפפות (ללא קרוב פנימי - תכונה שימושית בסיסית בכל רכב קטן) איכות נהיגה בינונית++ . המחיר ממש לא ראלי , יש טובים ממנה בשפע ובמחיר הרבה הרבה יותר זול. חבל !

המשך קריאה
There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location