פורשה פאנאמרה gts החדשה
פורשה פאנאמרה GTS.
פורשה פאנאמרה gts החדשה
פורשה פאנאמרה GTS.

הפאנאמרה GTS מוסיפה 20 כ״ס לעומת דגמי הבסיס, כיול ומראה ספורטיביים יותר וחבילת Sport Chrono ומערכת הנעה כפולה כסטנדרט.

 

לפורשה אין מבחר גדול של דגמים, אך יש לה מבחר גדול של גרסאות לכל דגם בכדי לגרום ללקוחות שלה להשאיר עוד כמה דולים (עשרות אלפי) בסוכנות. ללקוחות שלא מסתפקים ביכולות של הפאנאמרה הרגילה אך לא רוצים לטפס עד לדגם הטורבו, פורשה מציעה כעת את הפאנאמרה GTS, חזקה וספורטיבית יותר מהדגמים הרגילים.

 

בחזיתה של הפאנאמרה GTS החדשה אנחנו פוגשים את מנוע ה-4.0 ליטר V8 טווין טורבו של הפאנאמרה טורבו, אך כאן בהספק מרבי של 460 כ״ס ומומנט מרבי של 63.2 קג״מ - תוספת של 20 כ״ס ו-10.2 קג״מ לעומת הדגם היוצא - לעומת 550 כ״ס ו-78.5 קג״מ בדגם הטורבו.

 

פורשה פאנאמרה gts ספורט טוריסמו
גרסת GTS גם במרכב ספורט טוריסמו.

המנוע משודך לתיבת שמונה הילוכים PDK החדשה של פורשה, המעיברה את הכוח לכל ארבעת הגלגלים ןהוא מספק בשתי גרסאות המרכב של הדגם, פאנאמרה GTS או פאנאמרה GTS ספורט טוריסמו, נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 4.1 שניות, מהירות מרבית של 292 קמ״ש וצריכת דלק משולבת של 9.7 ק״מ לליטר.

ֿֿ

פורשה פאנאמרה gts החדשה תא הנוסעים
אווירה ספורטיבית יותר גם בתא הנוסעים.

מעבר לחיזוק בתא המנוע, דגמי ה-GTS זכו לעוד מספר שדרוגים בתחום הדינאמי, כך לדוגמה הדגם מצויד כסטנדרט במתלי אוויר עם הנמכת מרכב של 10 מ״מ וכיול שונה למערכת בקרת המתלים האקטיבית (PASM), מערכת בלימה משודרגת ועוד.

בצד הוויזואלי, דגמי ה-GTS זוכים למראה ספורטיבי יותר בהשראת דגם הטורבו, כולל עיצוב ספורטיבי יותר לפגושים וחישוקי ״20 שחורים בעיצוב ייחודי לגרסה זו. בתא הנוסעים נוכל למצוא ריפוד אלקטנרה למושבים, גלגל ההגה ועוד, חבילת Sport Chrono כסטנדרט. כאופציה, לקוחות הדגם יוכלו להוסיף את מערכת התצוגה העילית החדשה של פורשה.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.