M4 קבריולט החדשה
M4 קבריולט החדשה.
M4 קבריולט החדשה
M4 קבריולט החדשה.

ב.מ.וו מסירה את הלוט מעל M4 קבריולט 2021 החדשה, אותה היא תשווק בגרסת קומפטישן הבכירה ועם הנעה כפולה בלבד. M4 קבריולט החדשה, המבוססת כמובן על סדרה 4 קבריולט החדשה, מצטרפת אל M4 קופה החדשה שהוצגה אשתקד, והושקה השבוע בישראל, ובהמשך השנה ב.מ.וו תחשוף תשלים את משפחת דגמי M3/M4 עם הצגתה של M3 טורינג (סטיישן).

 

M4 קומפטישן קבריולט xDrive מצוידת כמובן באותו מנוע של דגמי הקומפטישן (S58), שישה צילינדרים טווין-טורבו בנפח של 3.0 ליטר המייצר הספק מרבי של 510 כ"ס ומומנט מרבי של 66.3 קג"מ. המנוע משודך כסטנדרט לתיבת 8 הילוכים אוטומטית ולמערכת הנעה כפולה M xDrive, זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.7 שניות ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש או 280 קמ"ש כאשר מוסיפים את חבילת הנהג M Driver.

 

2021 ב.מ.וו M4 קבריולט החדשה
M4 קבריולט החדשה.

מערכת ההנעה הכפולה M xDrive היא בעלת תעדוף ברור לציר האחורי ולרשות הנהג אפשרות בחירה מבין מספר מצבי פעולה של המערכת, כולל מצב 2WD בו כל הכוח עבור אל הגלגלים האחוריים בלבד - מצב זה אפשרי רק כאשר בקרת היציבות DSC מנותקת לחלוטין.

 

לעומת הדגם היוצא שהיה מצויד בגג מתקפל קשיח, M4 קבריולט החדשה מצוידת בגג רך הקל ביותר בכ-40% לעומת הגג הקשיח, זאת בנוסף ליתרונות אחרים כגון אפשרות לפתיחה/סגירה של הגג גם בזמן נסיעה (עד 50 קמ"ש), קיפול מהיר יחסית בזמן של 18 שניות ונפח תא מטען העומד על 300 ליטר כאשר הגג פתוח ו-385 ליטר כאשר הגג סגור - תוספת של 80 ליטר לעומת הדגם היוצא.

 

M4 קבריולט החדשה
M4 קבריולט קומפטישן M xDrive.

כמו שאר דגמי הקומפטישן של M3/M4 גם כאן נמצא כסטנדרט דיפרנציאל M מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית מאחור, בולמי M אדפטיביים, חישוקי "19 קלים מלפנים ו-"20 מאחור, מערכת בלימה M עם קליפרים בעלי 6 בוכנות מלפנים וצלחות בלימה בקוטר של 380 מ"מ אותה ניתן לשדרג למערכת בלימה קרמית עם צלחות קדמיות בקוטר של 400 מ"מ.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.