2021 פיג'ו 5008 החדש
פיג'ו 5008 החדש (צילום: רונן טופלברג).
2021 פיג'ו 5008 החדש
פיג'ו 5008 החדש (צילום: רונן טופלברג).

כשלושה חודשים לאחר שהשיקה את דגמי 2021 החדשים של פיג'ו 3008, קבוצת לובינסקי, יבואנית פיג'ו בישראל, מודיעה על תחילת השיווק על דגמי 2021 החדשים של פיג'ו 5008, הקרוסאובר 7 מושבים של פיג'ו המבוסס על ה-3008. כמו ה-3008 גם ה-5008 זכה למתיחת פנים הכוללת עדכון מקיף לעיצוב החיצוני, שדרוג טכנולוגי לתא הנוסעים לצד שדרוג למפרט האבזור והבטיחות. פיג'ו 5008 החדש ישווק כמו הדגם היוצא עם מנועי 1.2 ו-1.6 טורבו בהספקים של 130 ו-180 כ"ס או 1.5 דיזל 130 כ"ס, במחירים החל מ-179,990 ₪.

 

כמו בפיג'ו 3008 אנחנו פוגשים עיצוב חדש לחלוטין לחזית הדגם, כולל עיצוב חדש למכסה המנוע, גריל קדמי חסר מסגרת המשתלב בפנסים הראשיים החדשים (LED) ותאורת יום בצירת ניבים "החותכים" את הפנסים הראשיים. מאחור נמצא עדכון לגרפיקה של הפנסים האחוריים עם עיצוב 3D מודרני.

 

2021 פיג'ו 5008 החדש
עיצוב חדש לחזית הדגם (צילום: רונן טופלברג).

פיג'ו 5008 המחודש ממשיך כאמור עם המנועים המוכרים מהדגם היוצא:

מנוע ה-1.2 ליטר שלושה צילינדרים טורבו המייצר 130 כ"ס ו- 23.5 קג"מ. בשידוך לתיבה אוטומטית 8 הילוכים, ההאצה מעמידה ל-100 קמ"ש נמשכת 10.2 שניות וצריכת הדלק הממוצעת עומדת על 14.9 ק"מ לליטר לפי תקן WLTP.

מנוע ה-1.6 ליטר טורבו מייצר 180 כ"ס ו- 25.5 קג"מ. בשידוך לתיבה אוטומטית 8 הילוכים, ההאצה מעמידה ל-100 קמ"ש נמשכת 8.3 שניות וצריכת הדלק הממוצעת עומדת על 14 ק"מ לליטר לפי תקן WLTP.

 

מנוע ה-1.5 ליטר BlueHdi טורבו דיזל מייצר 130 כ"ס ו- 30.6 קג"מ. בשידוך לתיבה אוטומטית 8 הילוכים, ההאצה מעמידה ל-100 קמ"ש נמשכת 11.8 שניות וצריכת הדלק הממוצעת עומדת על 18.5 ק"מ לליטר לפי תקן WLTP.

 

2021 פיג'ו 5008 תא הנוסעים
מולטימדיה חדשה ויותר אבזור (צילום: רונן טופלברג).

את פיג'ו 5008 תוכלו לרכוש לרכוש בשתי רמות גימור מעודכנות:

'אקטיב PACK' – רמת אבזור מעודכנת הכוללת, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בלימה אקטיבית בטווח מוגדל (עד140 קמ"ש), זיהוי תמרורי מהירות והמלצה לשינוי בבקרת השיוט, מערכת לסיוע שמירת נתיב הנסיעה הכוללת תיקוני היגוי, מערכת למניעת סנוור והחלפת עצמת תאורה בהתאם לתנאי הדרך, מערכת התרעה לניטור מרחק מלפנים ומערכת התרעת ערנות נהג. לוח מחוונים דיגיטלי בגודל "12.3 עם תצוגה בעברית, העברת הילוכים באמצעות מנופים מאחורי ההגה, מראה פנימית מתכהה אוטומטית, חיישני חניה קדמיים ואחוריים עם תצוגה גרפית, מצלמת חניה אחורית הכוללת מבט על וירטואלי על הרכב וקווי גבולות החניה, חיישני גשם ואורות, מולטימדיה מקורית בגודל 8 אינץ' בעברית, ממשק Apple CarPlay, מראות צד מתקפלות חשמלית, בקרת אקלים מפוצלת לשני אזורים, פתחי מיזוג למושבים האחוריים, כניסה והתנעה ללא מפתח, חישוקי 18 אינץ' ועוד.

 

2021 פיג'ו 5008
שלושה מושבים נפרדים מאחור (צילום: רונן טופלברג).

'פרימיום' – רמת גימור זו מוסיפה על אבזור הבטיחות ה'אקטיב PACK' גם התרעה על הימצאות רכב בשטח המת של שדה הראיה וכוללת בנוסף דלת תא מטען חשמלית עם פתיחה ללא מגע, משטח טעינה אלחוטי לטלפון הנייד, חימום מושבים קדמיים, מושבים בשילוב בד ועור מלאכותי, מושב נהג חשמלי עם זיכרונות, תאורת אווירה פנימית LED, חלונות כהים, גג שמש פנורמי נפתח עם וילון חשמלי, שני שקעי USB בשורת המושבים השניה להטענה, וילונות בחלונות הדלתות האחוריות ועוד. 2021 פיג'ו 5008 - מפרט טכני מלא להורדה.

 

2021 פיג'ו  5008 החדש
פיג'ו 5008 החדש (צילום: רונן טופלברג).

2021 פיג'ו 5008 - מחירון:

פיג'ו 5008 מנוע 1.2 טורבו אקטיב – 179,990 ₪ (התייקרות של 5,000 ₪)

פיג'ו 5008 מנוע 1.6 טורבו אקטיב – 186,990 ₪ (התייקרות של 1,000 ₪)

פיג'ו 5008 מנוע 1.6 טורבו פרימיום – 204,990 ₪ (הולה של 3,000 ₪)

פיג'ו 5008 מנוע 1.5 דיזל אקטיב – 188,990 ₪ (התייקרות של 3,000 ₪)

פיג'ו 5008 מנוע 1.5 דיזל פרימיום – 206,990 ₪ (הוזלה של 1,000 ₪)

 

במסגרת ההשקה יוענקו ללקוחות שירכשו במהלך חודש מרץ, את אחת מהטבות הבאות: 5,000 שקל הנחת מזומן או טרייד אין במחיר מחירון עפ"י תקנון או הטבת מימון בסך 130,000 שקל ללא ריבית וללא הצמדה לתקופה של עד 60 חדשים.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.