תעשיית הרכב הסינית היא דבר מבלבל עבורנו, כל שני וחמישי יש מותג או דגם חדש, עדכון מקיף לדגם זה או אחר יכול להתבצע אחת לשנה, דגמים עם שמות מבלבלים ועוד, זה גם המקרה עם GAC AION i60 אותו איון מתכננת להשיק בקרוב בשוק הסיני.
איון i60 מבוסס על האיון V ומקביל בגודלו לאיון V ולמעט תוספת של 8.5 ס"מ לאורך מדובר בדגמים זהים בגודלם, כך גם בסיס הגלגלים העומד בשני הדגמים על 2.77 מטר. אז מדוע איון צריכה עוד דגם על אותה משבצת? שני ניחושים, הרצון לשווק גרסה בעיצוב אחר ומעודן יותר לאיון V ובעיקר, כנראה, להשיק את רכב הפלאג-אין הראשון של המותג.

מותג Aion של GAC נולד כמותג לרכבים חשמליים בלבד, זאת בניגוד למתחרים רבים בשוק הסיני שמשווקים במקביל גם גרסאות פלאג-אין לדגמים החשמליים שלהם, מוצר פופולרי במיוחד בשוק הסיני המהווה כ-50% מסך המכירות של רכבים "ירוקים" בשוק הסיני.
גרסת הפלאג-אין של האיון i60 מבוססת כמו כל דגמי הפלאג-אין בסין על מנוע 1.5 ליטר, המשמש בעיקר כגנרטור, ומנוע חשמלי ראשי בהספק של 245 כ"ס. לדגם זה טווח נסיעה חשמלי של כ-160 ק"מ בתקן הסיני.

הגרסאות החשמליות של האיון i60 זהות לאלו של האיון V: הנעה קדמית 204 כ"ס עם סוללות LFP בקיבולת של 62.3kWh או 75.3kWh או גרסה בכירה עם מנוע 225 כ"ס הזמינה עם הסוללה הגדולה יותר.