אודי TFSI e הברידי פלאג-אין
TFSI e - התווית החדשה לדגמי הפלאג-אין של אודי.
אודי TFSI e הברידי פלאג-אין
TFSI e - התווית החדשה לדגמי הפלאג-אין של אודי.

דגמי 2019 של אודי A8, Q5, A6 A7 זוכים במערכת הברידית פלאג-אין חדשה TFSI e בהספקים של 300-440 כ״ס וטווח נסיעה חשמלי של 40 ק״מ בתקן WLTP. 

 

אודי חושפת מערכת הנעה היברידית פלאג-אין PHEV חדשה עבור דגמי 2019 של אודי A8, אודי A6, אודי A7 ו-אודי Q5. המערכת תשווק בשלוש גרסאות הספק ומתבססת על מנוע 3.0 ליטר V6 TFSI או 2.0TFSI ומבטיחה טווח נסיעה חשמלי של מעל ל-40 ק״מ בתקן WLTP. התווית החדשה לדגמי הפלאג-אין של אודי, TFSI e, נועדה ליצור בידול ברור בין הדגמים ההיברידיים, שעד עתה עשו שימוש בתווית e-tron, לדגמים חשמליים מלאים שיישאו כעת את התווית e-tron בלעדית.

 

הגרסה הבכירה של המערכת, TFSI 60 e עם מנוע V6, תוצע רק בדגם A8 L Quatro, שם היא מייצרת הספק מרבי כולל של 440 כ״ס ומומנט מרבי של 71.2 קג״מ. בכל הדגמים מותקנת סוללות ליתיום-יון בקיבולת של 14.1kWh המבטיחה לפי אודי טווח נסיעה חשמלי של מעל ל-40 ק״מ בתקן WLTP החדש. הדגמים יצוידו במטען ביתי 7.2 kW במוד 3 המאפשר טעינה של הסוללה בזמן של שעתיים.

 

אודי מערכת הנעה היברידית חדשה TFSI e
טווח נסיעה חשמלי של מעל ל-40 קילומטר.

שאר הדגמים יוצעו עם שתי גרסאות הספק חלשות יותר של המערכת המבוססות על מנוע 2.0TFSI: דגמי TFSI 50 e עם הספק כולל של 300 כ״ס ומומנט מרבי של 45.9 קג״מ או בגרסת TFSI 55 e עם הספק כולל של 367 כ״ס ומומנט מרבי של 51 קג״מ.

 

למערכת ההנעה בורר מצבי נהיגה המאפשר בחירה מבין שלושה מצבי הנעה: EV לנסיעה חשמלית, AUTO בו המערכת בוחרת את צורת ההנעה לנצילות מרבית ומצב HOLD המאפשר לשמור את מצב הטעינה של הסוללה לשימוש מאוחר יותר. המערכת מצוידת בבלימה רגנרטיבית הפועלת כאשר מערכת הבלימה ההידראולית הרגילה מצטרפת רק כאשר נדרש כוח בלימה לתאוצה שלילית של מעל ל-0.4G.

אפליקציה ייעודית myAudi app תאפשר ניהול של הטעינה, צפייה במצב הטעינה של הסוללה וכן אפשרות להפעלה מרחוק של מערכת בקרת האקלים ועוד.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.