2018 הונדה אינסייט החדשה
הונדה אינסייט החדשה - רכב סדאן היברידי ייעודי הגדול מהסיוויק.
2018 הונדה אינסייט החדשה
הונדה אינסייט החדשה - רכב סדאן היברידי ייעודי הגדול מהסיוויק.

הונדה תציג בחודש הבא קדימון לאינסייט החדשה, עם מערכת הנעה היברידית מתקדמת, מרכב סדאן גדול מזה של הסיוויק ואיכות גובהה משמעותית מזו של האינסייט היוצאת.

 

הדור השני של הונדה אינסייט היה אמור להיות התשובה של הונדה לפריוס של טויוטה, אך הדגם היה קטן יחסית, צפוף, לא נוח, לא איכותי ועם מערכת היברידית חסכונית אולי אך נחותה טכנולוגית לזו של טויוטה. זו גם הסיבה שבססופו של דבר שיווקה של האינסייט נמשך פחות מחמש שנים והונדה נמנעה מלהציג מחליפה לדגם.

 

בתערוכת דטרויט בחודש הקרובה, הונדה תחשוף את האינסייט החדשה אשר תציג גישה שונה משמעותית מהדגם היוצא ועם מערכת הנעה היברידית מתקדמת המבוססת על שני מנועים חשמליים. סביר להניח כי מדובר באותה יחידת הנעה של האקורד ההיברידית, יחידת הנעה המשלבת בין מנוע 2.0 ליטר לשני מנועים חשמליים. האינסייט החדשה מספיקה לנסות להיות פריוס ותהפוך למשפחתית גדולה (גדולה מהסיוויק סדאן לפחות) ולפי הונדה היא תהיה איכותית ויוקרתית במיוחד וכמובן, גם חסכונית.

 

תא נוסעים הונדה האינסייט 2018 החדשה
תשכחו מתא הנוסעים של הדגם היוצא, זה החדש לפי הונדה מרווח ואיכותי באופן משמעותי

תמונות של הדגם, אשר חלקן פורסמו ע"י הונדה וחלקן האחר פשוט דלף לרשת טרום החשיפה הרשמית, מציגות עיצוב שהוא לא רק שונה משמעותית מהעיצוב של הדגם היוצא, אלא גם שונה משמעותית מהעיצובים המוכרים של הונדה. למעט חזית הדגם שעוצבה בהשראת האקורד החדשה, שאר מרכב הדגם גנרי למדי וללא הסמלים של הונדה, בקלות היה ניתן לטעות ולחשוב כי מדובר בדגם של יצרן אחר.

תא הנוסעים של האינסייט החדש הוא המשך ישיר לשפת העיצוב העדכנית של הונדה אותה פגשנו בסיוויק החדשה לדוגמה וזו בסך הכל בשורה חיובית עבור הדגם. כמו רכבים היברידיים רבים כיום, התזכורת היחידה לתצורת ההנעה נמצאת בלוח המחוונים הייעודי ובמקרה של האינסייט, גם בהעדר מוט הילוכים סטנדרטי.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.