פולקסווגן id buzz cargo
פולקסווגן id buzz cargo - קונסםט לוואן המסחרי של העתיד.
פולקסווגן id buzz cargo
פולקסווגן id buzz cargo - קונסםט לוואן המסחרי של העתיד.

הוואן המסחרי של העתיד יהיה חשמלי עם טווח של 540 ק״מ, עם מערכת נהיגה אוטונומית רמה 4 וקישוריות מלאה לניהול אידיאלי של צי משלוחים.

 

פולקסווגן הציגה בשבוע שעבר בתערוכה לרכבים מסחריים בהנובר (גרמניה) גרסה מסחרית סגורה לקונספט I.D Buzz - קונספט למיניוואן חשמלי המעוצב בהשראת המיקרובאס המיתולוגי של החברה.

 

הגרסה המסחרית מבוססת על פלטפורמת MEB, הפלטפורמה לרכבים חשמליים של קבוצת פולקסווגן, והוא מצויד במנוע חשמלי בהספק של 204 כ״ס המותקן מאחור המאפשר להשיג מהירות מרבית של 160 קמ״ש.

 

פולקסווגן ib buzz cargo קונספט
הנהג יוכל לעבוד של המחשב בזמן נסיעה בינעירונית.

אחד היתרונות של פלטפורמת MEB היא האפשרות לשדרג את הסוללה (גם לאחר הרכישה), כל שלקוחות הדגם יוכלו לבחור בסוללה בקיבולת של עד 111kWh המספיקה לטווח נסיעה של 544 ק״מ לפי תקן WLTP. פאנלים סולריים אשר הותקנו על גג הרכב יאפשרו לפי פולקסווגן תוספת טווח יומי של כ-15 ק״מ.

 

הסוללה הבסיסית בדגם היא בקיבולת של 48kWh, מתאימה למשלוחים עירוניים, ובאמצעות מערכת הקירור המתקדמת של הסוללה המאפשרת טעינה בהספק של עד 150kW, ניתן לטעון עד 80% מקיבולת הסוללה בזמן של 15 דקות בלבד - 30 דקות לסוללת ה-111kWh.

 

פולקסווגן ib buzz cargo קונספט
מדפים חכמים וקישוריות מלאה.

הדגם מצויד במערכת נהיגה אוטונומית דרגה 4 ״I.D. Pilot״. בכדי להפעיל את המערכת כל שעל הנהג לעשות הוא ללחוץ את ההגה למשך מספר שניות לכיוון הדשברוד, אז ההגה מתקפל אל תוך הדשבורד ואת מושב הנהג ניתן לסובב ימינה ב-15 מעלות כדי ש״הנהג״ יוכל לעבוד על עמדת הטאבלט. כאשר הרכב לא במצב נהיגה אוטונומי, נתוני מערכת הניווט ומידע נוסף יוצג באמצעות תצוגה עילית בטכנולוגיית מציאות רבודה.

 

פולקסווגן ib buzz cargo קונספט
טווח נסיעה של 544 קילומטר.

כיאה לוואן מסחרי מהעתיד הדגם מצויד בקישוריות מלאה, לא רק ניהול הזמנות ישירות מהרכב אלא גם מדפים חכמים וחיבור למערכת ניהול ציי רכב של פולקסווגן ConnectedVan הפעילה כבר כיום.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.