הטנדר עם העיצוב הזוויתי מסרטי מדע בדיוני של שנות ה-90 מצויד בהנעה חשמלית המאפשרת ביצועים של פורשה וכושר גרירה של טנק.

 

באירוע שנערך אמש בקליפורניה, טסלה חשפה את הטנדר החשמלי הראשון שלה העונה לשם סייבטראק (Cybertrack) והוא מציג עיצוב משוגע המזכיר רכבים מסרטי דיסטופיה מז'אנר המדע הבידיוני, לצד נתונים המציגים כל טנדר אמריקאי ממוצע לחלשלוש חסר כוח.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

כיאה לטנדר אמריקאי גדול לסייברטראק אורך של 5,885 מ"מ, רוחב של 2,027 מ"מ, גובה של 1,905 מ"מ ועד שישה מושבים בתא הנוסעים. אלו נתונים המציבים את הדגם לצד גרסאות הביניים של פורד F-150.

 

טסלה סייברטראק
מוזר למראה זו מחמאה עבורו.

בשלב זה לפחות טסלה מתכננת להציע את הדגם בשלוש גרסאות. גרסת הבסיס, במחיר של $39,900, מצוידת במנוע חשמלי אחד עם הנעה אחורית, מספיק לפי טסלה לנתון 0-96 קמ"ש של 6.5 שניות, מהירות מרבית של 177 קמ"ש והסוללה שבדגם מאפשרת טווח נסיעה חשמלי של מעל ל-400 ק"מ. לכל הדגמים כושר העמסה של 1588 ק"ג.

 

טסלה סייברטראק
שימושי כמו כל טנדר אחר.

דגם הביניים, במחיר של $49,900, כבר מצויד בשני מנועים להנעה כפולה, מספיק לנתון 0-96 קמ"ש של 4.5 שניות, מהירות מרבית של 193 קמ"ש והסוללה שבדגם מאפשרת טווח נסיעה חשמלי של מעל 483 ק"מ. הדגם הבכיר בהיצע, במחיר של $69,900, מצויד כבר בשלושה מנועים, שניים על הציר האחורי, וזה כבר מספיק לנתונים של מכונית ספורט חזקה עם נתון 0-96 קמ"ש של 2.9 שניות, מהירות מרבית של 210 קמ"ש והסוללה שבדגם מאפשרת טווח נסיעה חשמלי של מעל 805 ק"מ. לדגם זה כושר גרירה מרשים של 6.35 טון.

 

טסלה סייברטראק תא הנוסעים
תא נוסעים נקי כמו שאר דגמי טסלה.

מעבר לביצועים המרשימים בקו ישר, בטסלה דאגו שהדגם לא ייעצר בקלות בשטח באמצעות זווית גישה גדולה יחסית של 38 מעלות, זווית נטישה של 28 מעלות ומרווח גחון של 40 ס"מ. בניגוד לכל המתחרים המתבססים על שלדת סולם, ה-סייברטראק מבוסס על שלדה אחודה כמו שאר מכוניות הנוסעים של טסלה. הדגם נשען על מתלי אוויר המאפשרים את שינוי גובה המרכב בהתאם לתוואי הנסיעה, נמוך בכביש המהיר וגובה בשטח.

טסלה כבר פתחה את פנקס ההזמנות לדגם תמורת פיקדון של $100 בלבד, הניתן לביטול, אך הרוכשים יזכו לקבל את הדגם רק במהלך שנת 2021 כאשר דגם השלושה מנועים יראה כביש רק בשנת 2022.

תגובות (5)

This comment was minimized by the moderator on the site

פיזדץ

This comment was minimized by the moderator on the site

בהתחלה אתה חושב שזה מכוער, אבל אחרי זמן מה אתה מבין שזה עיצוב גאוני...

This comment was minimized by the moderator on the site

למה? למה העיצוב המוזר והמכוער!?
היו הרבה ספקולוציות לגבי העיצוב, שהציגו מראה מודרני אך קשוח ופונקציונלי. למה טסלה בחרו בדבר המוזר הזה? לדעתי זה יפגע להם קשה במכירות של הדגם. בעלי טנדר אמריקאי...

למה? למה העיצוב המוזר והמכוער!?
היו הרבה ספקולוציות לגבי העיצוב, שהציגו מראה מודרני אך קשוח ופונקציונלי. למה טסלה בחרו בדבר המוזר הזה? לדעתי זה יפגע להם קשה במכירות של הדגם. בעלי טנדר אמריקאי קלאסי לא ימהרו להחליפו בדבר המוזר הזה. בעוד המתחרים כמו פורד יציגו טנדר חשמלי יותר נורמלי...

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

כאילו בעלי טנדר אמריקאי קלאסי הם קהל היעד של טסלה....

This comment was minimized by the moderator on the site

יותר מ 140000 הזמנות ביומיים!

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location