אודי e-tron ספורטבק
טעינה ביתית בהספק של עד 22kW.
אודי e-tron ספורטבק
טעינה ביתית בהספק של עד 22kW.

טעינה מהירה DC מעמדה ציבורית תמיד הייתה אחת מנקודות החוזקה של אודי e-tron עם אפשרות לטעינה בהספק של עד 150kW, שימוש במטען כזה מאפשר טעינה של 0 עד 80 אחוז מקיבולת הסוללה בזמן של 30 דקות בלבד. טעינה בבית לעומת עם מטען ה-AC הפנימי בהספק של עד 11kW דורשת המתנה של כ-9 שעות לטעינה מהירה.

 

כעת, אודי משדרגת גם את תחום הטעינה הביתית של דגמי e-tron 55 עם אופציה למטען פנימי המאפשר טעינה מעמדת טעינה AC ביתית או ציבורית בהספק של עד 22kW, דבר המקצר את זמן הטעינה מ-9 שעות ל-5 שעות בלבד. החל מאמצע 2021 השדרוג הזה יהיה זמין גם לדגמי הבסיס של e-tron 50 וכן לדגם הביצועים e-tron S שהוצג בחודש יולי האחרון, עם שלושה מנועים חשמליים והספק כולל של 503 כ"ס.

 

אודי e-tron תא הנוסעים
קיצור משך הטעינה הביתית ל-5 שעות בלבד.

כבל הטעינה במוד 3 הנמצא בתא המטען ומסופק עם הדגם שודרג גם הוא בכדי לאפשר טעינה טעינה ציבורית בהספק של 22kW. לטעינה משקע ביתי (מומלץ שקע תעשייתי 400V תלת פאזי) בהספק של 22kW אודי תאפשר לרוכשים לרכוש את כבל הטעינה החדש שלה (charging system connect) הכולל מסך מגע "5 לשליטה ישירה על הטעינה ותצוגה חיצונית של מצב הטעינה וכן קישוריות WiFi לשליטה מרחוק באמצעות האפליקציה הסלולרית הייעודית של אודי עבור הרכבים החשמליים שלה (myAudi).

בנוסף, כבל הטעינה הביתי החדש מאפשר שילוב במערכת ניהול אנרגיה ביתית כך לדוגמה טעינת הרכב לא תיצור עומס גבוה מידי על מערכת החשמל הביתי או טעינה של הרכב רק כאשר תעריף החשמל מוזל כמו בשעות הלילה.

 

אודי כבל טעינה חכם
כבל טעינה חכם.

אודי תחל לשווק מעתה את דגמי e-tron עם גלגל הגה חדש הכולל חיישני מגע על היקף הגלגל, אלו נועדו לאשר למערכת בקרת השיוט האדפטיבית (ומערכת השמירה על מרכז נתיב הנסיעה) שהנהג עדיין אוחז בהגה ונמצא בשליטה. באופן עקרוני המערכת דורשת מהנהג לגעת קלות בהגה אחת לדקה לפני שהמערכת נכנסת למצב בדיקת ערנות נהג, אך באודי ממליצים כמובן להחזיק את ההגה כל הזמן ולהישאר בשליטה מוחלטת על הרכב.

 

עדכון קטן נוסף בוצע בדגמי הביצועים e-tron S. אם חישוקי ה- "20 או ה-"21 לא מספיק מוגזמים עבורכם, אודי מציעה כעת גם חישוקי "22 עם צמיגים במידות של 265/40.

 

אודי e-tron S חישוקי 22
חישוקי 22 אינץ' לדגמי e-tron S.
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.