סובארו מציידת את ה-XV במערכת מיקרו-היברידית המאפשרת חיסכון של 20% בצריכת הדלק לעומת דגם 2.0 ליטר הרגיל.

 

לאחר שהציגה מוקדם יותר השנה את הפורסטר e-Boxer, סובארו מציידת גם את ה-XV החדש באותה מערכת מיקרו-היברידית. בשלב זה לפחות, המערכת תשווק בשוק היפני בלבד וברמת אבזור ייחודית וגבוהה Advance, אך אנחנו בהחלט מצפים כי המערכת תמצא את דרכה גם לשוק האירופאי ולשוק המקומי שלנו.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

כמו בפורסטר, גם ב-XV מדובר בשילוב של מנוע ה-2.0 ליטר ליטר המוכר, כאן בהספק של 150 כ״ס ו-19.8 קג״מ (156 כ״ס ו-20 קג״מ ללא המערכת), המשולב במערכת מיקרו-היברידית e-Boxer המוסיפה עוד 16.7 כ"ס ו-6.6 קג"מ בזמן האצה מלאה או ביציאה מהמקום.

 

.סובארו xv e-boxer היברידי
XV e-Boxer משווק כרמת האבזור הגבוהה ביותר של הדגם.

את המנוע החשמלי הקטן מזינה באלקטרונים סוללת ליתיום-יון קטנה המותקנת ברצפת תא המטען מקטינה במעט את הנפח). צריכת הדלק המשולבת בדגם זה עומדת על 19.2 ק״מ לליטר, לפי תקן JC08 היפני - שיפור של 20% לעומת הדגם ללא המערכת ובתרגום ישראלי, 17.3 ק״מ לליטר לעומת 14.4 ק״מ לליטר בדגם הרגיל.

בהמשך השנה סובארו תציג גרסה היברידית פלאג-אין לדגם, עם טכנולוגיה שמקורה בפריוס פריים (פריוס פלאג-אין), למעט מנוע הבנזין המגיע מסובארו.

תגובות (1)

This comment was minimized by the moderator on the site

מחירים לא הוגנים לעומת אירופה ........

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location