ב.מ.וו תחשוף בשנה הבאה את ה- X5 החדש שיהיה הדגם הראשון של החברה אותו תוכלו לרכוש עם מנועי בנזין או דיזל, היברידי פלאג-אין וחשמלי על בסיס סוללות או על בסיס מימן. זה לא רק הרכב הראשון של ב.מ.וו שישווק עם חמש טכנולוגיות הנעה שונות, זה הרכב הראשון בעולם שיעשה את זה.
את כל גרסאות ההנעה של ה- X5 הבא תוכלו לרכוש בין השנים 2026-2027, את גרסת המימן, שתהיה רכב המימן הסדרתי הראשון של החברה, תוכלו לרכוש רק במהלך שנת 2028. ב.מ.וו אמנם שיווקה כבר רכב מימן, iX5 Hydrogen, אך מדובר בצי מצומצם של רכבי ניסוי שעברו לשימוש אצל גופים שונים כדי שאלו יספקו לחברה נתונים על שימוש בתנאי אמת.

מערכת תא הדלק של ה- iX5 הבא מבוססת ברובה על טכנולוגיה של טויוטה אותה ב.מ.וו קיבלה כחלק משיתוף הפעולה בייצור של ה- Z4 והסופרה, שאר מערכת ההנעה החשמלית תתבסס על הדור השישי של מערכת eDrive של ב.מ.וו אשר הוצגה לאחרונה עם ה- iX3 החדש.
טכנולוגיית המימן התפתחה מאוד בשנים האחרונות והעלות של רכב מימן כבר לא שונה במיוחד מזו של רכב חשמלי מבוסס סוללות, מה שלא השתנה עדיין ונותר עקב אכילס של הנעה באמצעות מימן זו זמינות עמדות תדלוק במימן נוזלי דחוס, זה עובד לא רע כיום בתחום הרכב הכבד מבוסס מימן באירופה שכן אלו כלי רכב עם נקודת יציאה וסיום ידועות מראש כך שההשקעה הגבוהה בעמדות תדלוק ובניית מערך הפצה משתלמת, אך לרכב פרטי זו כבר אופרה אחרת לגמרי.

בתחום זה, יונדאי, ב.מ.וו, טויוטה וגופים ציבוריים ופרטיים נוספים עומלים על פיתוח תשתית תדלוק במימן ברחבי אירופה, זה כנראה מעט מידי ומאוחר מידי לעומת הנעה חשמלית מבוססת סוללות, אך נמתין ונגלה בעשור הקרוב האם זה הסוף של ניסיונות הנעה באמצעות מימן או דווקא תחילתו של עידן חדש.