לאחר הגרסה האמריקאי, הונדה חושפת לראשונה את הסיוויק סדאן החדשה (2013) בגרסתה האירופאית לאחר מתיחת פנים לדגם.

2013 הונדה סיוויק סדאן החדשה - מתיחת פנים

הונדה הציגה את הסיוויק סדאן 2013 החדשה/מחודשת (מתיחת פנים) - בגרסתה האמריקאית - לפני כחצי שנה בתערוכת לוס אנג'לס האחרונה (נובמבר 2012). כעת נחשפת לראשונה הסיוויק סדאן המחודשת בגרסתה האירופאית. הונדה סיוויק סדאן החדשה משווקת בישראל מאז מרץ 2012, הדגם החדש צפוי להגיע לקראת סוף 2013.

 

את מתיחת הפנים לסיוויק סדאן (דור 9 לדגם), הונדה הציגה כשנה בלבד לאחר הצגת הדגם החדש - צעד נדיר בעולם הרכב - זאת לאור הביקורת בשוק האמריקאי (בעיקר העיתונות ופחות הלקוחות) על הירידה באיכות החומרים, בבידוד הרעשים ובנוחות הנסיעה לעומת הדור השמיני של הדגם.

 

באופן לא מפתיע, מתיחת הפנים לגרסה האירופאית של הסיוויק סדאן כמעט וזהה לחלוטין לזו שפגשנו בגרסה האמריקאית המחודשת. מתיחת הפנים כוללת עדכון לחזית הדגם, עם גריל חדש ונאה יותר וכן פגוש קדמי חדש עם פס כרום בולט לאורכו. מאחור, הונדה עיצבה מחדש את הפנסים המספקים מראה מודרני ועדכני יותר לדגם, יחד עם תוספת של פס כרום על דלת תא המטען וכן עיצוב מחודש לפגוש האחורי הזוכה בתוספת של אור בלם שלישי בתחתית הפגוש.

 

 

בתא הנוסעים, הונדה שדרגה את איכות חומרי הגימור והדיפון, שיפור משמעותי לעומת עודף הפלסטיקה הפשוטה והדלה למראה של הדגם המוחלף. הונדה הוסיפה גימור רך, דמוי עור, בחלקן העליון של הדלתות מלפנים וכן על הדשבורד מול מושב הנוסע, שם גם עוצבו פתחי המיזוג מחדש. הנהג זוכה בגימור אלומיניום מוברש מסביב למכשירים ומערכת בקרת האקלים עוצבה מחדש לחלוטין ועכשיו היא במישור אחד עם מערכת השמע ולא שקועה (ומוסתרת) כבעבר - שיפור של הנדסת האנוש.

 

בנוסף לשינויים הוויזואליים, הונדה כילה מחדש את המתלים לטובת שיפור נוחות הנסיעה וכן שיפרה את בידוד הרעשים. יחידת ההנעה של הסיוויק סדאן לא צפויה להשתנות והדגם ימשיך להיות משווק עם מנוע 1.8 ליטר 142 כ"ס ותיבת 5 הילוכים אוטו'.

 

סיוויק סדאן האירופאית, מיוצרת בטורקיה, משם היא גם מגיעה לישראל, לעומת דגם ההאצ'בק 5D המגיע מבריטניה.

 

הונדה סיוויק סדאן 2013:

civiey3
civiey3
civiey5
civiey5
civiey7
civiey7

 

הונדה סיוויק סדאן 2012:

honda_civic_sedan_au-spec_1
honda_civic_sedan_au-spec_1
honda_civic_sedan_au-spec_4
honda_civic_sedan_au-spec_4
honda_civic_sedan_au-spec_8
honda_civic_sedan_au-spec_8
honda_civic_sedan_au-spec_9
honda_civic_sedan_au-spec_9
honda_civic_sedan_au-spec_11
honda_civic_sedan_au-spec_11
honda_civic_sedan_au-spec_12
honda_civic_sedan_au-spec_12
honda_civic_sedan_za-spec_29
honda_civic_sedan_za-spec_29
honda_civic_sedan_za-spec_31
honda_civic_sedan_za-spec_31

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 14

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.