הונדה ג'אז החדשה תהיה מרווחת יותר ותוצע עם מערכת הנעה היברידית חדשה החסכונית ב-40% מהדגם הנוכחי.

2014 הונדה ג'אז החדשה תוצג בספטמבר הקרוב

לאחר 12 שנים, שני דורות ויותר מ-2 מיליון יחידות מהדגם שנמכרו רק ביפן, בחודש ספטמבר הקרוב הונדה תחל לשווק את הג'אז 2014 החדשה בשוק הבית ביפן (שם היא משווקת תחת השם FIT). לאירופה, הדגם צפוי להגיע רק במהלך 2014.

 

התמונות המוצגות כאן הן מה שלכאורה אמור להיות סריקה ממחושבת של הקטלוג של הג'אז החדשה, אך כמו כל ידיעה שכזו בעיתונות הרכב היפנית יש לקחת אותה בערבון מוגבל, אך למרות זאת נדמה כי הפעם הרכב המופיע בתמונות זו אכן הונדה ג'אז החדשה.

 

הונדה ג'אז החדשה תשמור על אותה מבנה מיקרוואן של הדגם הנוכחי, מבנה המספק מקסימום מרווח לנוסעים במידות צנועות. האורך בדגם החדש גדל ב-5 ס"מ (3.95 מטר) ובסיס הגלגלים גדל ב-3 ס"מ (2.53 מטר). למרות הגידול הצנוע במידות, המרווח לנוסעים דגל ב-65 מ"מ מלפנים, 80 מ"מ מאחור ותא המטען רחב וארוך מבעבר.

 

הונדה ג'אז החדשה תוצע עם מבחר מנועים חדש לחלוטין מסדרת מנועי "Earth Dreams” החדשה והחסכונית של הונדה. שלוש יחידות הנעה ישרתו את הדגם: 1.3 ליטר 99 כ"ס, 1.5 ליטר 132 כ"ס ו-1.5 ליטר היברידי בהספק של 137 כ"ס. המנועים ישודכו לתיבת הילוכים CVT רציפה או לתיבה ידנית ואילו הדגם ההיברידי לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים.

 

צריכת הדלק של הדגם ההיברידי עומדת על 36 ק"מ לליטר לפי תקן JC08 היפני ושלמרות שמדובר בתקן חדש, הוא עדיין נחשב "לאופטמי" למדי לעומת התקן האירופאי. בכל מקרה, מדובר בשיפור של 40% לעומת הדגם הנוכחי לפי אותו התקן כך שמדובר בכ-30 ק"מ לליטר בהתאם לתקן האירופאי וביחס לדגם הנוכחי.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.