ניסאן תציג בתערוכת פרנקפורט הקרובה את הקשקאי החדש, עם פלטפורמה מודולרית חדשה, מנועי טורבו של רנו ובעתיד הרחוק יותר יוצע גם בגרסה היברידית.

ניסאן קשקאי החדש - עיבוד מחשב AUTOWEEK

בתערוכת פרנקפורט שתיפתח בחודש ספטמבר הקרוב, תחשוף ניסאן את הקשקאי 2014 החדש, הקרוסאובר הנמכר ביותר באירופה והדגם השמיני הכי נמכר באירופה ב-2012 עם כ-220,000 יחידות שנמכרו מהדגם. הקשקאי, שהוצג לראשונה בתערוכת פריז 2006, נתפר במיוחד לטעם האירופאי וזו הסיבה להצלחה האדירה של הדגם באירופה וגם כאן בישראל הדגם זכה להצלחה משמעותית.

 

הקשקאי החדש יתבסס בעיצובו על הקונספט היי-קרוס (Hi-Cross) שהוצג בשנה שעברה בתערוכת ז'נבה, עם עיצוב השומר על קשר ישיר לדגם הנוכחי (למה להרוס נוסחה מוצלחת?) אך במראה מודרני ומוחצן יותר לעומת הדגם הנוכחי.

 

הקשקאי החדש יתהדר בפלטפורמה חדשה לחלוטין, פלטפורמת CMF המודולרית החדשה של רנו וניסאן. את מנוע ה-1.6 ליטר של הקשקאי הידני, צפוי להחליף מנוע ה-1.2 ליטר טורבו 120 כ"ס של רנו, אותו מנוע המוצע כיום גם בקליאו החדשה. סביר להניח שמעתה, דגם הבסיס יוצע בנוסף גם עם תיבת EDC כפולת המצמדים של רנו. אנחנו עדיין לא יודעים לומר איזה מנוע יחליף את מנוע ה-2.0 ליטר אטמוספרי של הקשקאי.

 

כיום הקשקאי משווק בשתי גרסאות, 5 מושבים או קשקאי+2 עם 7 מושבים. בדגם החדש, ניסאן צפויה להפסיק להציע את הקשקאי+2, את דגם זה צפוי להחליף ה-X-TRAIL החדש שיהיה גדול ויקר יותר מהקשקאי (אך עם עיצוב דומה) ושיוצע עם 7 מקומות ישיבה. את הקשקאי החדש ניסאן תחל לשווק באירופה בתחילת 2014 ולישראל הדגם צפוי להגיע במחצית הראשונה של אותה השנה.

 

 

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 5

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.