המיניוואן 7 מושבים ההיברידי, טויוטה פריוס +, נוחת בישראל לאחר מתיחת פנים הכוללת עיצוב מעודכן, פנסי LED ראשיים, מערכת מולטימדיה משודרגת ועוד. המחיר נשאר על 172,000 שקל.

2015 טויוטה פריוס פלס החדשה
טויוטה פריוס פלוס 7 מושבים נוחתת בישראל לאחר מתיחת פנים לדגם.

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, משיקה היום (א') את מתיחת הפנים לדגם הפריוס פלוס, המיניוואן ההיברידי בעל 7 מושבים שהוא היחיד מסוגו בעולם. מתיחת הפנים לדגם הכוללת תוספות אבזור ועיצוב מחודש של חזית הרכב לא שינתה את מחירו של הדגם שנותר על 172,000 שקל.

 

חזית הדגם המיישרת קו עם שפת העיצוב העדכנית של טויוטה, עודכנה ביחידות תאורה בטכנולוגיית LED בפנסים הראשיים, תאורת היום ואף בפנסי הערפל. גם מאחור, נמצא יחידות תאורה שעוצבו מחדש ומצוידות בתאורת  LED. 

 

יחידת ההנעה של הדגם לא השתנתה: מנוע בנזין 1.8 ליטר בהספק של 99 כ"ס אשר יחד עם מנוע חשמלי בהספק של 82 כ"ס, יוצרים הספק מרבי משולב של 136 כ"ס. לפריוס פלוס צריכת דלק משולבת של 24.4 ק"מ לליטר ודרגת זיהום 2 המזכה את הרכב בהטבת מיסוי ובשווי שימוש נמוך יותר עבור צרכני הליסינג.

 

מערכת המולטימדיה בדגם שודרה למערכת  TOYOTA TOUCH 2, מערכת הכוללת מסך מגע מרכזי "6.1, דיבורית BT, כניסת USB+AUX וכן הצגת נתוני המערכת ההיברידית לרבות תצרוכת דלק.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.