יונדאי סנטה פה נוחת לאחר מתיחת פנים לדגם הכוללת עדכון לעיצוב החיצוני, שדרוג האבזור בדגם ועוד.

2015 יונדאי סנטה פה המחודש - מתיחת פנים
יונדאי סנטה פה מגיע לאחר מתיחת פנים לדגם עם עיצוב מעודכן, תוספת אבזור ומנוע דיזל יורו 6.

כלמוביל, יבואנית יונדאי בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של יונדאי סנטה פה 2015 המחודש זאת לאחר שהדגם זכה לריענון עיצובי וטכנולוגי. הסנטה פה המחודש יוצע עם הנעה כפולה כסטנדרט, מנוע 2.4 ליטר בנזין או 2.2 ליטר טורבו דיזל ועם שבעה מושבים, למעט דגם הבסיס המוצע עם חמישה מושבים.  

 

העיצוב החיצוני עודכן בעיקר בחזית הדגם, שם נמצא פגוש קדמי חדש הכולל עיצוב שונה לפנסי הערפל ותאורת ה-LED ליום וכן עיצוב מעודכן לגריל המשושה שזכה לעיצוב מעודן יותר עם פחות כרום. הפגוש האחורי עודכן קלות וכך גם גופי התאורה בפנסים האחוריים. חישוקי הגלגלים, המוצעים בגדלים של "17-"19, עודכנו גם הם.

 

כל הדגמים מצוידים כעת בבורר מצבי נהיגה “Driver Mode” המאפשר לנהג לבחור בין שלוש צורות כיול להיגוי, לתיבת ההילוכים ולדוושת הגז (Normal, Eco, Sport). כל דגמי הדיזל מצוידים כעת במערכת עצור/סע כסטנדרט ועומדים בתקן הזיהום יורו 6, דבר שאפשר לדגם לקבל ציון ירוק 13 במקום 15.

 

בנוסף, מעתה כל דגמי הסנטה פה החדשים מצוידים במערכת ה - Connected Car כסטנדרט עם מסך מוגדל של 8 אינטש, המאפשרת לנוסעים לחבר את המכשירים שלהם על מנת שיוכלו ליהנות מגלישה ברשת. מערכת ההפעלה מסוג אנדרואיד "רצה" על גבי מערכת המולטימדיה שברכב ומספקת בין היתר ממשק מגע נוח, אפשרות לרדיו Nobex אינטרנטי, ניווט הכולל מערכת WAZE  (ובקרוב אפליקציית סלופארק ופאנגו)  ומסכי סיוע אינטרנטיים של יונדאי המציגים את פריסת אולמות התצוגה, מרכזי השירות והטרייד-אין אשר בלחיצת כפתור ניתן לנווט או להתקשר אליהם. כמו כן ספר רכב אינטראקטיבי המופיע בצורה דיגיטלית על המסך.

 

2015 יונדאי סנטה פה המחודש תא הנוסעים מערכת מולטימדיה
מערכת מולטימדיה בכל רמות הגימור.

 

הסנטה פה המחודש יוצע כבעבר בשלוש רמות גימור: Premium הבסיסית לדגם 5 או 7 מושבים בנזין ודיזל, Supreme בדגמי 7 מושבים בנזין ודיזל ורמת האבזור הגבוהה ביותר Elite שתוצע רק בדגם 7 מושבים בנזין. 

 

האבזור בדגם ה- Premium - בקרת אקלים, *מערכת מיזוג בשורה השלישית של המושבים (רק בדגם 7 מושבים), מערכת בקרת איכות אוויר, תפעול מערכת השמע מגלגל ההגה, מצלמת רברס עם תצוגה במערכת המולטימדיה, מערכת בקרת שיוט, גלגל הגה מצופה עור, מערכת מולטימדיה, כניסות ל- USB ו-Ipod, רמקולים מקוריים, חלונות חשמל, נעילה מרכזית, מושב נהג עם כוונון חשמלי, *ריפודי עור, תא אחסון מקורר, קיפול חשמלי למראות, שמשות כהות, ספויילר, מסילות גגון, Flex Steer- 3 מצבי היגוי (רגיל, נוחות וספורט) ו- SBL- תאורה המפנה את אלומת האור בזמן איתות לכיוון הפניה.

 

האבזור בדגם ה- Supreme כולל בנוסף גג פנורמי מלא וריפודי מושבים מעור. האבזור של הסנטה פה כולל בדגם ה- Elite גם מצלמת רוורס עם תצוגה במראה הפנימית, כוונון מראות אוטומטי בשילוב למצב רברס, התנעה ללא מפתח ומפתח חכם, בלם חניה חשמלי, Autohold- מערכת אוטומטית לאחיזת הרכב בעת עצירה, פנסי קסנון אדפטיביים ומושב נוסע עם כוונון חשמלי. יונדאי סנטה פה  - מפרט טכני מלא להורדה.

 

2015 יונדאי סנטה פה - מחירים:

מחירי הדגם עלו במעט, כ-1.8-2.2% בשל עליית שער הדולר. 

 

2.4 ליטר 5 מושבים פרימיום - 229,900 שקל.

2.4 ליטר 7 מושבים פרימיום - 246,900 שקל.

2.4 ליטר 7 מושבים סופרים - 258,900 שקל.

2.4 ליטר 7 מושבים עלית - 274,900 שקל.

2.2 דיזל 7 מושבים פרימיום - 258,900 שקל.

2.2 דיזל 7 מושבים סופרים - 274,900 שקל.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.