מיצובישי אאוטלנדר נוחת בישראל לאחר מתיחת פנים, עם עיצוב אטרקטיבי יותר, יותר אבזור כולל מערכת מולטימדיה חדשה ותג מחיר זול יותר לדגם הבסיס.

2015 מיצובישי אאוטלנדר החדש
מיצובישי אאוטלנדר החדש נחת בישראל.

כלמוביל, יבואנית מיצובישי בישראל, מודיעה היום (ד') על תחילת השיווק של מיצובישי אאוטלנדר 2015 החדש. האאוטלנדר החדש/מחודש מגיע אלינו לאחר מתיחת פנים מקיפה לדגם היוצא הכוללת לא פחות מ-100 שינויים ועדכונים שנעשו בדגם.

 

האאוטלנדר היוצא לא הצטיין בתחום העיצוב, דגם 2015 המחודש מבצע מהפכה בתחום זה ואת החזית האנמית של הדגם היוצא מחליפה חזית מוחצנת ובולטת זאת בהתאם לשפת העיצוב החדשה של מיצובישי. גם מאחור הדגם זכה לשינוי משמעותי עם יחידות תאורה חדשות, תוספת כרום ופגושים חדשים, דבר המעניק לדגם מראה מודרני ועדכני.

 

לצד העדכון העיצובי הנדרש, מיצובישי ביצעה לא מעט שינויים בצד המוסתר מהעין. השלדה חוזקה, המתלים זכו לכיול מחדש וכך גם ההיגוי, בידוד הרעשים שופר לטובת נסיעה שקטה יותר ותיבת ההילוכים הרציפה של הדגם הוחלפה בכזו חדשה האמורה להציע אופי פעולה נעים ו"טבעי" יותר. מה שלא השתנה הוא המנוע: 2.0 ליטר בהספק מרבי של 150 כ"ס ומומנט מרבי של 19.9 קג"מ.  צריכת הדלק המשולבת עומדת על 16.6 ק"מ לליטר לדגם 2.0 אוטו' 5 מושבים הבסיסי. 

 

בתא הנוסעים, האאוטלנדר המחודש זכה לעדכון של הגימור ולגלגל הגה חדש. בנוסף לכך, מילוי המושבים הוחלף לטובת שיפור נוחות הישיבה והשורה השלישית תוכננה מחדש. האאוטלנדר המחודש שודרג משמעותית בתחום האבזור וכל הדגמים מוצעים עם מערכת מולטימדיה מבוססת אנדרואיד (מערכת של כלמוביל  - לא מקורית) אשר מספקת Wi-Fi מובנה וקבוע ברכב באמצעות SIM סלולרי, אינטרנט ו- Hot Spot אשר יאפשר לכל הנוסעים לחבר את המכשירים שלהם על מנת שיוכלו לגלוש.

 

מערכת ההפעלה מסוג אנדרואיד "תרוץ" על גבי מערכת המולטימדיה שברכב ותספק בין היתר ממשק מגע נוח, ניווט עם מערכת WAZE , סלופארק לחניה, רדיו Nobex אינטרנטי וספר רכב אינטראקטיבי המופיע בצורה דיגיטלית על המסך. כמו כן מסכי עזרה אינטרנטיים של מיצובישי שיוכלו להציג רשימה של אולמות תצוגה, מרכזי שירות וטרייד-אין שבלחיצת כפתור יהיה ניתן לנווט או להתקשר אליהם. 

 

מפרט טכני מלא - מיצובישי אאוטלנדר 2015 החדש.

 

למערכות הבטיחות הקיימות באאוטלנדר החדש מצטרפות בכל דגמי 4X4 גם בקרת שיוט אדפטיבית (ACC – Adaptive Cruise Control) המאפשרת שמירת מרחק קבוע מהרכב מלפנים על ידי שימוש בחיישן רדאר, מערכת בלימה אוטו' עד 30 קמ"ש ומערכת לאזהרת סטייה מנתיב הנסיעה (LDW – Lane Departure Warning).

 

אאוטלנדר 2015 – מחירים:

דגם החמישה מושבים הבסיסי ברמת הגימור intense מוזל ב-10,000 שקל לעומת הדגם היוצא והוא מוצע במחיר של 154,900 שקל. שאר המחירים לא השתנו:

Invite ידני 5 מושבים - החל מ-129,900 שקל

Instyle אוטו' 5 מושבים - החל מ-164,900 שקל

Instyle אוטו' 7 מושבים - החל מ-169,900 שקל

Premium אוטו' 7 מושבים - החל מ-179,900 שקל

Supreme אוטו' 7 מושבים 4X4 - החל מ-189,900 שקל

Elite אוטו' 7 מושבים 4X4 - החל מ-204,900 שקל

Limited אוטו' 7 מושבים 4X4 דיזל - החל מ-229,900 שקל

 

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.