ניסאן אלטימה 2016 זוכה בעיצוב חיצוני נועז יותר, תא נוסעים משודרג ונשארת עם אותם מנועים – 2.5 ליטר 182 כ"ס ו-3.5 ליטר 270 כ"ס.

2016 ניסאן אלטימה החדשה - מתיחת פנים
2016 ניסאן אלטימה החדשה - מתיחת פנים לדגם.

ניסאן הסירה ביום שלישי האחרון את הלוט מעל האלטימה 2016 החדשה, מתיחת פנים למשפחתית הגדולה של ניסאן לשוק האמריקאי, המשווקת גם כאן אצלנו, והמכונית הנמכרת ביותר של המותג בארה"ב.

 

כפי שניסאן הבטיחה, הדגם זוכה לשדרוג משמעותי לעיצוב שנעשה כולו בהשראת העיצוב הנועז של המקסימה החדשה – האחות הבכירה של האלטימה. בחזית ניתן למצוא עיצוב חדש לפגוש, לגריל ה-V מוש'ן, למכסה המנוע ולפנסים הראשיים, אלו האחרונים יוצעו בטכנולוגיית LED ברמות הגימור הגבוהות של הדגם (SR או SL).

 

מאחור נמצא עיצוב חדש לפגוש, לפנסים ולמכסה המנוע. חישוקי סגסוגת "17 ו-"18 בעיצובים חדשים משלימים את העדכון העיצובי לדגם. בזכות העיצוב המחודש, בניסאן מציינים שהדגם בעל יעילות אווירודינמית גבוהה יותר ב-10% בכך שמקדם הגרר ירד מ-0.29 ל-0.26. מקדם הגרר הנמוך יותר הושג גם בזכות גריל קדמי עם תריסים אקטיביים (נסגרים במהירות גבוהה) ושינויים שנעשו ברצפת הרכב.

 

בתא הנוסעים השינויים מינוריים יותר וכוללים עדכון קל לעיצוב הקונסולה המרכזית הכוללת מערכת מולטימדיה עדכנית עם מסך מרכזי "5 או "7, עיצוב מחדש למושבים הקדמיים, שדרוג קל לחלק מחומרי הגימור בתא הנוסעים ועדכון למחזיקי הכוסות בכדי שיוכלו לאכלס כוסות עם ידית אחיזה – פריט חובה עבור האמריקאי הממוצע. עם מתיחת הפנים ניסאן מוסיפה רמת גימור SR לדגם, הכוללת ספוילר אחורי על מכסה תא המטען וגימור בצבע כחול על המושבים, גלגל ההגה ולוח המחוונים.

 

ניסאן תמשיך להציע את האלטימה עם שני מנועים: 2.5 ליטר בהספק של 182 כ"ס ומנוע V6 בנפח 3.5 ליטר בהספק של 270 כ"ס. שני המנועים משודכים כעת לתיבת הילוכים רציפה Xtronic מהדור השלישי והעדכני של ניסאן. בזכות מקדם הגרר הנמוך יותר, צריכת הדלק הבינעירונית השתפרה בכ-3%.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.