2018 יונדאי אלנטרה GT החדשה
יונדאי אלנטרה GT - הגרסה האמריקאית ליונדאי i30 החדשה.
2018 יונדאי אלנטרה GT החדשה
יונדאי אלנטרה GT - הגרסה האמריקאית ליונדאי i30 החדשה.

האלנטרה GT משווקת בשוק האמריקאי כדגם צעירים ספורטיבי הכולל מנוע 1.6 טורבו עם 201 כ"ס.

 

תערוכת שיקגו האמריקאית, בניגוד לתערוכת דטרויט, לוס אנג'לס וניו יורק הבינלאומיות, היא תערוכה מקומית בה רוב רובם של הדגמים המוצגים מיועדים לשוק האמריקאי בלבד. זה גם המקרה עם האלנטרה GT החדשה, שהיא הגרסה לשוק האמריקאי של יונדאי i30 החדשה (שתשווק בקרוב אצלנו).

 

בעוד שבשוק האירופאי ה-i30 משווקת כמכונית משפחתית מיושבת, בשוק האמריקאי הדגם משווק כרכב בעל אופי ספורטיבי המיועד לצעירים. זו גם הסיבה שהיצע המנועים שונה לחלוטין מזה האירופאי, במקום מנועי 1.0 ו-1.4 ליטר טורבו השוק האמריקאי זוכה במנוע 2.0 ליטר 163 כ"ס עם תיבת שישה הילוכים ידנית או אוטו' או 1.6 טורבו עם 201 כ"ס ותיבת 6 הילוכים ידנית או 7 הילוכים DCT.

 

דגם ה-1.6 טורבו משווקת כאלנטרה GT Sport והוא נבדל מדגם ה-2.0 ליטר בעיצוב ספורטיבי יותר, במיוחד בפגוש האחורי עם צמד יציאות מפלט בולטות, מושבים ספורטיביים יותר והדגשה/תפירה בצבע אדום לתחושה הספורטיבית. בנוסף לכך, דגם זה מצויד במתלה אחורי מסוג רב חיבורי, במקום קורת פיתול שבדגם ה-2.0 ליטר, וכן בחישוקי "18 וצלחות בילום גדולות יותר.

 

אלנטרה GT ספורט
תא הנוסעים של האלנטרה GT SPORT.

פאוזה בנושא המתלים: בעוד בשוק האירופאי כל גרסאות ה-i30 מצוידות במתלה אחורי, מתקדם ויקר יותר, מסוג רב חיבורי, בשווקים אחרים כמו בשוק האמריקאי רק הדגמים היקרים יותר מצוידים במתלה זה ובדגמים הזולים יותר מותקן מתלה פשוט יותר מסוג קורת פיתול.

 

מעבר להבדל במנועים, אנחנו מוצאים בדגם רשימת אבזור דומה: בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות לאחור, אופציה לתאורת LED ראשית, בקרת שיוט אדפטיבית הכוללת עצירה מלאה, מערכת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, מערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה, מולטימדיה "8 עם אנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.