ניסאן חושפת בארה"ב את מתיחת הפנים לגרסה האמריקאית של ה-X טרייל, שלראשונה מצוידת גם במערכת הנעה היברידית.

2017 ניסאן אקס טרייל החדש
ניסאן אקס טרייל זוכה למתיחת פנים.

ניסאן חשפה אמש בארה"ב את ניסאן Rogue המחודש, הגרסה האמריקאית המעודכנת (מתיחת פנים) לניסאן אקס טרייל האירופאי – שני דגמים זהים עם שם שונה ונבדלים רק במנועים/אבזור המותאמים לשוק היעד. את האקס טרייל המחודש, ניסאן צפויה לחשוף בסוף החודש בתערוכת פריז הקרובה, כלוש שנים לאחר שהציגה את הדור הנוכחי של האקס טרייל המהווה למעשה את גרסת השבעה מושבים לקשקאי – כך שאת רוב השינויים שבוצעו באקס טרייל אנחנו צפויים לפגוש גם בקשקאי המחודש אשר יוצג במהלך השנה הבאה.

 

השינוי המהותי ביותר בדגמי 2017 של האקס טרייל הוא בתוספת של גרסה היברידית המוצעת לראשונה אי פעם בדגם (גרסה זו שווקה עד היום ביפן בלבד). מערכת ההנעה של האקס טרייל ההיברידי (אנחנו עדיין לא יודעים לומר האם גרסה זו תשווק גם באירופה) משלבת בין מנוע 2.0 ליטר בנזין, למנוע חשמלי, תיבת הילוכים רציפה Xtronic ולמארז סוללות ליתיום-יון המותקן ברצפת תא המטען. הדגם ההיברידי יוצע בגרסת 5 מושבים בלבד.

 

ההספק הכולל של המערכת עומד על 176 כ"ס כאשר מנוע הבנזין תורם 141 כ"ס ו-19.5 קג"מ והמנוע החשמלי תורם 40 כ"ס ו- 16.3 קג"מ. הדגם יוצע עם הנעה קדמית או כפולה וצריכת הדלק המשולבת בדגם עומד על 14.45 ק"מ לליטר ו-14.0 ק"מ לליטר בהתאמה – לפי תקן EPA האמריקאי והמציאותי יותר מזה האירופאי.

 

בניגוד לשוק האירופאי בו האקס טרייל מצויד במנוע 1.6 טורבו 163 כ"ס או 1.6 טורבו דיזל 130 כ"ס, הדגם האמריקאי מצויד בנוסף לגרסה ההיברידית גם במנוע 2.5 ליטר 170 כ"ס.

 

2017 ניסאן אקס טרייל החדש - תא הנוסעים
גלגל הגה חדש ושדרוג מערכות הבטיחות המתקדמות בדגם.

השינויים הוויזואליים העיקריים בדגם נמצאים בחזית ומאחור. החזית עוצבה בהתאם לשפה העיצוב העדכנית של החברה, כמו במקסימה החדשה, עם גריל ‘V-motion’ בולט ועיצוב חדש לפגוש, לפנסי הערפל ולפנסי החזית. מאחור, השינוי מתמקד בעיצוב מודרני יותר לפנסים, מבוססי LED, וכן בתוספת של כרום במקומות שונים ועיצובים עדכניים לחישוקי הגלגלים, בגדלים של "17-”19.

 

בתא הנוסעים אנחנו מוצעים גלגל הגה חדש עם תחתית שטוחה ועוד כמה נגיעות עדכון קלות במספר מקומות בתא הנוסעים. בנוסף לכך מערכות הבטיחות המתקדמות בדגם עודכנו, מערכת הבלימה האוטונומית כוללת כעת גם זיהוי הולכי רגל ונוספה בקרת שיוט אדפטיבית כאופציה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.