סובארו XV החדש 2017
סובארו XV החדש - שיפור בכל התחומים.
סובארו XV החדש 2017
סובארו XV החדש - שיפור בכל התחומים.

סובארו XV החדש מבוסס על פלטפורמה חדשה קלה וקשיחה יותר, הוא גדול ומרווח יותר, מצויד במנוע 2.0 ליטר 156 כ"ס חדש ועם יכולת שטח וכביש משודרגות.

 

לאחר שהוצג בשנה שעברה בז'נבה כקונספט, סובארו חושפת כעת בז'נבה 2017 את ה- XV החדש, הקרוסאובר הקומפקטי של החברה המבוסס על האימפרזה החדשה (שתשווק בשבוע הבא בישראל). 

 

כדגם המבוסס על האימפרזה 2017 החדשה, סובארו XV החדש נשען על הפלטפורמה המודולרית החדשה של סובארו הקשיחה יותר לפיתול במעל ל-70% מזו של הדגם היוצא. דבר זה אפשר לסובארו לשפר את המתלים בדגם כך שהדגם רושם הפחתה של 50% בנטייה לגלגול לעומת הדגם הנוכחי, זאת מבלי להתפשר על יכולות השטח, עם מרווח גחון שנותר על 22 ס"מ, או נוחות הנסיעה.

 

עם אורך של 4,465 מ"מ, רוחב של 1,800 מ"מ, גובה של 1,615 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,665 מ"מ, סובארו XV החדש גדול ומרווח יותר מזה היוצא בעיקר בזכות תוספת של 30 מ"מ לבסיס הגלגלים, 20 מ"מ לרחוב.

 

בשלב זה, סובארו מציידת את ה- XV החדש במנוע אחד בלבד: FB20 המחודש עם 80% חלקים חדשים אשר הוצג עם האימפרזה החדשה. למנוע בנפח 2.0 ליטר עם הזרקת דלק ישירה הספק מרבי של 156 כ"ס ומומנט מרבי של 20.0 קג"מ. סובארו לא חושפת עדיין את נתוני הביצועים או צריכת הדלק. 

 

המנוע משודך לתיבת הילוכים רציפה Lineartronic משופרת עם אפשרות לתפעול ידני (7 יחסי העברה מתוכנתים) וכמובן, למערכת הנעה כפולה סימטרית Symmetrical AWD של סובארו הכוללת את מערכת X-MODE לחלוקת כוח משופרת לטובת עבירות טובה יותר בשטח - מערכת שהוצעה עד היום רק בפורסטר ובאאוטבק היקרים יותר. לפי סובארו, רעשים ורעידות מהמנוע ותיבת ההילוכים הופחתו משמעותית בדגם החדש. כמו באימפרזה החדשה, גם כאן הדגם מצויד בדיפרנציאל מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית, מערכת היגוי משופרת ומהירה יותר ובלם היד המכני הוחלף בכזה חשמלי.

 

בתחום הבטיחות, כמו בדגם היוצא הדגם מצויד במערכת הבטיחות המתקדמת של סובארו EyeSight, הכוללת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה, ניתור עצמים בשטח מת כולל תנועה חוצה מאחור, אור גבוה אוטומטי ותאורה ראשית LED אדפטיבית (מהסוג הפשוט המגיב לכיוון סיבוב ההגה בלבד). מערכת חשובה זו לא שווקה עם הדגם בישראל (באף דגם של סובארו למעשה), נקווה שהפעם לקוחות סובארו יוכלו ליהנות מבטיחות משופרת.

 


(ידיעה מתעדכנת, תמונות נוספות בקרוב).

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.