אודי S8 החדשה
אודי S8 החדשה.
אודי S8 החדשה
אודי S8 החדשה.

אודי מציגה את גרסת הביצועים S8 למכונית הפאר שלה. מצוידת במנוע V8 טווין-טורבו בהספק של 570 כ"ס.

 

כשנתיים לאחר שהציגה את הדור הרביעי של ה-A8, אודי מציגה את גרסת הקצה הספורטיבית של הדגם - אודי S8 החדשה המצוידת במנוע V8 טווין טורבו, זאת בניגוד ל-S7 החדשה המצוידת במנוע V6 דיזל 349 כ"ס או 2.9 ליטר v6 טווין-טורבו 450 כ"ס. את אודי S8 החדשה נפגוש בישראל בתחילת השנה הבאה.

המנוע, בנפח של 4.0 ליטר, מייצר בדגם הספק מרבי של 570 כ"ס ומומנט מרבי אדיר של 81.5 קג"מ - תוספת של 50 כ"ס ו-15 קג"מ לעומת הדגם היוצא. המנוע נעזר במערכת מיקרו-היברידית 48V לטובת חיסכון בצריכת הדלק ותוספת קלה של כוח בעת האצה מלאה. המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטו', למערכת הנעה כפולה קוואטרו ולדיפרנציאל ספורט אחורי - בשלב זה אודי עדיין לא חושפת את נתוני הביצועים של הדגם. עדכון: לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.8 שניות ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש.

 

2019 אודי S8 החדשה
אודי S8 החדשה.

אודי S8 מצוידת כסטנדרט במערכת היגוי לכל הגלגלים ובמערכת מתלי אוויר אדפטיבית חדשה (predictive active suspension) הנעזרת במצלמה ומסוגלת לשנות את גובה המתלה בכל גלגל בנפרד לטובת נוחות בלתי מתפשרת והקטנה של זוויות הגלגול לשמירה על מרכב מאוזן מבלי לפגוע בנוחות הנסיעה. לקוחות הדגם יוכלו לשדרג את מערכת הבלימה לצלחות בילום קרמיות, את חישוקי הגלגלים לגודל של עד "21 ומערכת ביטול רעשים אקטיבית בתא הנוסעים תוכל להעניק בעת הצורך תא נוסעים שקט יותר.

 

2019 אודי S8 החדשה תא הנוסעים
אווירה ספורטיבית בתא הנוסעים.

מעבר לעיצוב ספורטיבי יותר לפגושים, חישוקי הגלגלים וקליפרים באדום, בתא הנוסעים נצא גימור באלומיניום מוברש ובקרבון, מושבי ספורט, חיפוי דשבורד ודלתות באלקנטרה, תקרה כהה מאלקנטרה ועוד.

סביר להניח שכמו בדגם היוצא, אודי תחשוף בהמשך גרסת PLUS חזקה יותר לדגם אם הספק מרבי הצפוי לעמוד על מעל ל-600 כ"ס.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.