מרצדס AMG GT R Pro
מרצדס AMG GT R Pro - גרסת קצה חדשה למסלול.
מרצדס AMG GT R Pro
מרצדס AMG GT R Pro - גרסת קצה חדשה למסלול.

מכונית הספורט של מרצדס AMG GT זוכה למתיחת פנים, עם עיצוב מעודכן ותא נוסעים משודרג, וכן לגרסה קצה חדשה המיועדת בעיקר לנהיגת מסלול.

 

כארבע שנים לאחר שהציגה את המכונית הספורט קופה שלה, AMG GT, המתחרה בפורשה 911, מרצדס מעניקה לדגם מתיחת פנים ובמקביל מוסיפה דגם קיצון נוסף, AMG GT R Pro, המיועד לנהיגת מסלול.

 

החידוש המשמעותי בדגם הוא תוספת של דגם המיועד בעיקר לנהיגת מסלול, AMG GT R Pro. כפי שהשם רומז, מדובר בגרסת המבוססת על גרסת הקצה GT R לה הספק מרבי של 585 כ״ס. דגם זה, זכה למערכת מתלים משודרגת ועזרים אווידורינמים בהשראת דגמי המסלול GT3 ו-GT4, והוא מיועד בעיקר לנהיגת מסלול, אך חוקי לכביש כמובן.

 

2019 מרצדס amg gt החדשה
עדכון משמעותי לתא הנוסעים.

וויזואלית, AMG GT קופה ורודסטר הפתוחה מיישרות קו עם גרסת הארבע דלתות החדשה של הדגם, AMG GT-4Door, אשר הוצגה מוקדם יותר השנה. בנוסף לעדכון לפגושים, הגריל הקדמי, הפנסים, הפגוש האחורי ויציאות הצינור המפלט, תוכלו למצוא גם עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים.

 

העדכון לא עוצר בחוץ וממשיך אל תא הנוסעים, שם נוכל למצוא לראשונה לוח מחוונים דיגיטלי ״12.3 ומסך ״10.25 מרכזי עבור מערכת המולטימדיה. הקונסולה המרכזית בין המושבים, בעיצוב המדמה את מנוע ה-V8 של הדגם, נמצא כפתורים צבעוניים ומלבניים חדשים במקום העגולים של הדגם היוצא.

 

מרצדס Amg GT החדשה 2019
עיצוב בהשראת דגם ה-4 דלתות החדש.

מרצדס התקינה גם גלגל הגה חדש, עם כפתורי מגע ובעיצוב AMG עם תחתית שטוחה והוסיפה לו, מצידו הימני, חוגה עבור שליטה מהירה וישירה בבורר מצבי הנהיגה ומצידו השמאלי כפתורי שליטה מהירה על קשיחות הבולמים ובקרת היציבות.

 

מרצדס Amg GT החדשה 2019
עיצוב שונה ליציאות המפלט בהתאם לדגם.

נהגים שבאמת יודעים לנהוג ורוצים לשפר תוצאות, יוכלו לעשות שימוש במערכת AMG Track Pack החדשה הרושמת 80 נתוני ביצועים שונים בזמן נהיגה במסלול, מהירות, תאוצה, עוצמת בלימה וכו׳, ומאפשרת לנהג לנתח ולשפר את יכולות הנהיגה שלו.

מרצדס לא מציינת שינויים שנעשו ביחידת ההנעה (סביר להניח כי הדגם המחודש עדיין לא נבדק בתקן WLTP החדש). ניתן לצפות להספקים דומים לדגם היוצא ממנוע ה-4.0 ליטר V8 טווין טורבו, 476 כ״ס בדגם הבסיס ו-522 כ״ס בדגם GT S. דגם GT C הבכיר יותר מציע 557 כ״ס ודגם GT R הקיצוני עם 585 כ״ס. את מרצדס AMG GT המחודשת אנחנו צפויים לפגוש בישראל במהלך המחצית הראשונה של 2019.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.