2019 פולקסווגן גולף gti performance
גולף GTI Performance - גרסת הקצה של הגולף.
2019 פולקסווגן גולף gti performance
גולף GTI Performance - גרסת הקצה של הגולף.

הגולף GTI פרפורמנס היא גרסת הקצה של הגולף GTI עם הספק מרבי של 245 כ״ס, דיפרנציאל מוגבלת החלקה ושפע של אבזור.

 

צ׳מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן בישראל, החלה בשיווקה של הגולף GTI Performance. מדובר בגרסת הקצה של הגולף GTI עם הספק מרבי של 245 כ״ס ודיפרנציאל מוגבל החלקה מכני. אשר תשווק במחיר תחרותי של 224,900 שקל.

 

מנוע ה-2.0 ליטר טורבו של גרסת ה-Performance מייצרת הספק מרבי של 245 כ״ס, תוספת של 15 כ״ מהדגם ברגיל, ומומנט מרבי של 37.7 קג״מ. המנוע משודך לתיבת 7 הילוכים DSG חדשה והוא מספק בדגם נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 6.2 שניות, 6.4 שניות בדגם הרגיל, ומהירות מרבית של 250 קמ״ש.

 

גולף gti performance
רמת אבזור עשירה.

לא רק המנוע החזק יותר מייחד את גרסת הפרפורמנס, גם כיול חד יותר ותוספת של דיפרנציאל מוגבל החלקה מכני האחראי על העברה יעילה יותר של הכוח אל הגלגלים הקדמיים.

 

הגולף GTI שווקה עד היום ברמת אבזור ״ליסינג״, גרסת הפרפורמנס לעומתה עשירה מאוד באבזור ובין היתר נוכל למצוא לוח מחוונים דיגיטלי ״12.3, מערכת מולטימדיה ״8 עם דיבורית BT והרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, מערכת שמע עם 8 רמקולים, בקרת אקלים מפוצלת, מצלמה אחורית, מפתח חכם, חלון גג חשמלי, חיישני תאורה וגשם, בקרת שיוט אדפטיבית, מראה מרכזית מתכהה, בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, מושב נהג חשמלי, ריפודי עור, כיוון חשמלי למושב הנהג, חישוקי סגסוגת ״18, תאורת LED מלאה ועוד. 2019 פולקסווגן גולף GTI Perfomance - מפרט טכני מלא להורדה.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.