אודי TTS קומפטישן פלוס
אודי TTS קומפטישן פלוס.
אודי TTS קומפטישן פלוס
אודי TTS קומפטישן פלוס.

אודי חושפת את חבילת קומפטישן פלוס החדשה (competition plus) עבור דגם הביצועים אודי TTS, חבילה המעניקה לדגם מראה אגרסיבי עוד יותר מחבילת הקומפטישן שהוצעה עד עתה.

 

בלי קשר לחבילת העיצוב החדשה, דגמי 2021 של אודי TTS זוכים למנוע 2.0 ליטר טורבו חזק יותר עם הספק מרבי של 320 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ, תוספת של 14 כ"ס לעומת הדגם היוצא. הביצועים נותרו ללא שינוי עם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.5 שניות בדגם הקופה ו-4.8 שניות בדגם הרודסטר. כסטנדרט הדגם מצויד בתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים, הנעת קוואטרו כפולה ובולמים אדפטיביים magnetic ride.

 

2021 אודי TTS קומפטישן פלוס
אודי TTS קומפטישן פלוס.

חבילת קומפטישן פלוס כוללת כסטנדרט תאורת LED מלאה, חישוקי סגסוגת "20 בשחור מבריק, גימור שחור לכנף האחורית, סמל הטבעות של אודי, מראות הצד, חלונות כהים לדגם הקופה ועוד. רוכשי החבילה יוכלו לבחור מבין 4 צבעים שונים למרכב: אפור, כחול, לבן וכחול.

 

אודי TTS קומפטישן פלוס
אודי TTS קומפטישן פלוס.

בתא הנוסעים נמצא מושבי עור נאפה בדוגמת מעויינים והרוכשים יוכלו לבחור בין תפירה קונטרסטית בצבע אדום או כחול. רוכשי הדגם יוכלו לבחור מבין מספר צבעים שונים עבור מסגרת המושבים והקונסולה המרכזית וגימור קרבון מוצע כסטנדרט עם החבילה. בנוסף נמצא ציפוי אלקנטרה למוט ההילוכים וגלגל הגה בעיטוף של אלקטנרה בשילוב עם עור.

 

אודי TTS קומפטישן פלוס ברונזה
עם חבילת הברונזה.

אם זה לא מספיק מיוחד עבורכם תוכלו לבחור בחבילת הברונזה (שתהיה זמינה גם בדגמי ה- TT הרגילים) שכשמה, כוללת צבע ברונזה/נחושת עבור חישוקי הגלגלים, סמלי אודי הצבועים על גוף הרכב וכך גם עבור אלמנטים שונים בתא הנוסעים. החבילה כוללת בנוסף, מערכת שמע מבית B&O וחבילת עור מורחבת עבור תא הנוסעים.

2021 אודי TTS קומפטישן פלוס

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.