2023 לקסוס ES
לקסוס ES.
2023 לקסוס ES
לקסוס ES.

לקסוס ממשיכה לעדכן את הדגמים שלה בקצב מהיר, כעת הגיע התורה של מכונית הסאלון של החברה, לקסוס ES, לזכות במספר שדרוגים עבור דגמי 2023. מקצה השדרוגים לדגם כולל מערכת מולטימדיה חדשה ומתקדמת יותר, ממשק בדיקה אוטומטי של הרכב e-Care, אפליקציה לשליטה מרחוק על הרכב ורמת גימור חדשה במראה ספורטיבי  F SPORT Design. 

 

מערכת המולטימדיה החדשה שלקסוס התקינה בדגם ממשיכה עם מסך "12.3 אך החומרה מהירה ומתקדמת יותר וכך גם הממשק הגרפי של המערכת. המערכת החדשה כוללת תפעול קולי טבעי ב-19 שפות, הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, ניווט מבוסס ענן, חיבור קבוע לרשת האינטרנט ועוד. 

 

2023 לקסוס ES תא הנוסעים
מולטימדיה חדשה ומתקדמת יותר.

השליטה על המערכת החדשה היא באמצעות מגע או תפעול קולי ולכן לקסוס הסירה את משטח המגע של המערכת הקודמת שהיה מותקן בין המושבים, כך שכעת יש מקום לשני מחזיקי כוסות ומשטח טעינה שעבר למקום נוח יותר לשימוש. בנוסף, במקום שני שקעי USB טייפ A לקסוס התקינה שקע טייפ A להעברת מידע וטייפ C לטעינה מהירה. 

 

2023 לקסוס ES
רמת גימור F SPORT דיזיין.

לקסוס התקינה בדגמי 2023 של לקסוס ES רכיב תקשורת חדש (DCM) המאפשר לשלוח מידע מחיישנים שונים ברכב ישירות למרכז השירות של לקסוס 24/7. כך לדוגמה אם הרכב נתקע בצד הדרך שירות e-Care יאפשר ניתוח אונליין של התקלה ומרכז השירות יוכל באופן אוטומטי לזמן לקוח למרכז השירות לפי מצב הרכב. רכיב DCM מאפשר בנוסף שליטה מרחוק על הרכב באמצעות אפליקציה, כולל הפעלה מרחוק של בקרת האקלים, פתיחה/נעילה של הרכב ועוד. 

2023 לקסוס ES

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.